جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته

    قفل رولکسی پروانه ای

    شناسه کالا در انبار: 1548
    *
    • در دسترس نیست
    • در دسترس نیست
    *
    83,428/8 تومان
    i h

    قفل رولکسی پروانه‌ای(ساعتی)

    قفل رولکسی پروانه‌ای که با نام قفل ساعتی هم شناخته می‌شود از جمله زیباترین و پرکاربردترین قفل‌های موجود است که برای ساخت انواع دستبند و ساعت های مچی استفاده می‌شود.

    جنس قفل رولکسی پروانه‌ای از استیل بوده و دارای دو رنگ طلایی و نیکل است. این قفل با قمیتی مناسب و در دو سایز1/4 و 1/6 تولید شده و آماده ارائه به مشتریان عزیز است.

    علاوه بر کیفیت به واسطه رنگامیزی از نوع آبکاری سیمی این قفل دارای رنگی ثابت است که در برابر تغییر رنگ مقاومت بسیار خوبی دارد و همچنین موجب ایجاد حساسیت در پوست نمی‌شود.

    از دیگر مزایای قفل رولکسی راحتی در باز و بسته کردن است. قفل پروانه‌ای دارای دو قسمت نری و مادگی است که برای بستن آن نیاز است که دو قسمت آن بر روی هم چفت شوند و همچنین برای باز کردن، با فشردن شاسی(دکمه‌) موجود در دو طرف، زبانه چفت شده آزاد شده و قفل باز می‌شود. همچنین این قفل در عین ساده بودن از ایمنی بالایی برخوردار است.

    این محصول وارداتی از کشور چین بوده و در ساخت انواع دستبند به خصوص دستبندهای چرم مردانه و زنانه و ساعت‌هایی با بند آن‌ها از جنس فلز و استیل است استفاده می‌شود.

    خرید عمده قفل رولکسی

    برای تولیدکنندگانی که معمولا به صورت عمده خرید انجام می‌دهند و مبلغ بالایی را برای سفارشات خود هزیته می‌کنند یکی از دغدغه‌های مهم قیمت است. مجموعه دٌرتابان علاوه بر واردات با دارا بودن چند کارگاه تولیدی به روز عرضه کننده انواع یراق آلات به مشتریان گرامی با بهترین قیمت است.

    این مجموعه برای عزیزانی هم که قصد خرید عمده قفل رولکسی پروانه‌ای را دارند تخفیفات ویژه‌ای را در نظر گرفته است.  جهت خرید عمده می‌توانید از طریق سایت یا ارتباط با کارشناسان ما در اپلیکیشن‌های ایتا، تلگرام، واتساپ یا اینستاگرام ثبت سفارش کنید.

     

    مشخصات محصول
    جنس یراق استیل
    کشور سازنده چین
    نوع رنگ کاری آبکاری سیمی
    نوع محصول قفل رولکسی
    0.0 0
    بررسی و نظر خود را بنویسید بستن
    • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
    *
    *
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *