جستجو
برای خرید عمده با ما تماس بگیرید 02155583108

ارسال ها از تاریخ 23 اسفند 1402 لغایت 14 فروردین 1403 غیر فعال میباشد.

همه دسته بندی ها
    منو بسته

    یراق پوشاک

    یراق آلات پوشاک

    یراق پوشاک یا به زبان عامیانه یراق لباس و اکسسوری به قطعات و لوازمی گفته می­‌شود که در طراحی و زیبا سازی انواع پوشاک و لباس­‌ها به کار می­‌روند. اگر همین حالا نیز به شلوار، پیراهن یا بلوزی که به تن دارید دقت کنید، متوجه می­‌شوید که در ساخت آن­‌ها از انواع زیپ، قفل، زنجیر و غیره استفاده شده است.

    یراق آلات پوشاک یا یراق آلات لباس در واقع نوعی لوازم جانبی هستند که به تنهایی کاربرد خاصی ندارند اما وقتی در کنار پارچه و لوازم دیگر قرار می­‌گیرند موجب ساخت پوشاکی مناسب، زیبا و با دوام می­‌شوند.

    در واقع با اینکه یراق­‌ها قطعاتی معمولا کوچک هستند و به عنوان لوازم جانبی شناخته می­‌شوند اما در ساخت محصولات متنوعی همچون پوشاک، کفش، دسبتند و کیف کاربرد دارند.

    تصور کنید لباسی را به تن دارید که سگک، قفل یا منگوله‌های زیبا را نداشته باشد، همین امر باعث می‌­شود که لباس شما کامل و کاربردی نبوده و همچنین زیبایی خاصی را که شما مدنظر دارید نداشته باشد.

    یراق آلات و انواع پوشاک

    لباس و پوشاکی که به تن می­‌کنید تا حدود زیادی نمایانگر شخصیت درونی شماست. به همین خاطر است که انسان‌­ها جهت خرید یا پوشیدن پوشاک و لباس­‌های خود زمان بسیاری را صرف می­‌کنند.

    می‌­توان گفت یراق آلات در تهیه تمامی پوشاک زنانه یا مردانه به کار می­‌روند.

    از جمله پوشاکی که یراق­‌ها در تولید آن­ها نقش زیادی دارند می‌توان به انواع شلوار، پیراهن، دامن، کلاه، پالتو، بلوز و حتی شال و روسری نیز اشاره کرد.

    یراق لباس یا یراق پوشاک؟

    اگر کلمه یراق لباس را در گوگل سرچ کنید در اکثر وبسایت‌ها نوارهای پارچه‌ای را ملاحظه می‌کنید که معمولا در کناره لباس‌ها دوخته و به کار می‌روند. در گذشته از یراق لباس در ساخت جلد قرآن، جانماز، پرده و.... استفاده می‌شده است.

    اما اگر کمی تخصصی‌تر بخواهیم به این مسئله دقت کنیم یراق لباس شامل محصولات دیگری نیز می‌شود. در واقع اگر به لباسی که همین الان هم به تن دارید دقت کنید متوجه می‌شوید از یراق‌های دیگری همچون دکمه، سرزیپ، زنجیر، کش لباس و... نیز در ساخ آنها استفاده شده است.

    در مجموع می‌توان گفت یراق لباس بخشی از یراق پوشاک را شامل می‌شود.

    خرید آنلاین یراق پوشاک

    با توجه به این که پوشاک جز مواردی محسوب می­‌شود که افراد همیشه با آن ارتباط دارند به همین خاطر توقع دارند که پوشاک مورد استفاده آن­‌ها از کیفیت و دوام قابل قبولی برخوردار باشد.

    این کیفیت و دوام زمانی بدست می­‌آید که تولیدکنندگان پوشاک و لباس­ از یراق­‌های با کیفیت و مناسب استفاده کنند.

    اما خود تولیدکنندگان نیز برای تهیه یراق لباس و پوشاک دچار چالش­‌های بسیاری هستند از جمله: عدم کیفیت بعضی محصولات موجود در بازار و همچنین کمبود وقت برای مراجعه و خرید حضوری.

    شرکت نفیس دُرتابان با نام تجاری NDT (NDT Group) به عنوان یک مرجع در تولید یراق پوشاک علاوه بر خرید حضوری این امکان را برای مشتریان گرامی فراهم کرده است که می­‌توانند از طریق وبسایت این مجموعه در کم­ترین زمان ممکن اقدام به ثبت سفارش محصولات خود کنند.

    از جمله پرکاربردترین یراق آلات پوشاک و لباس می­‌توان به سگک، قلاب، بندگیر، زنجیر و منگوله پوشاک و مارک­‌های فلزی اعم از(گل­‌های پایه دار و گل­‌های پرچی) اشاره کرد.