جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    بازگشت به همه

    معرفی انواع سگک کمربند

    معرفی انواع سگک کمربند

     

    امروزه دنیای مد و پوشاک به حدی پیشرفت داشته است که حتی یک انگشتر، یک شال یا حتی یک خط راه راه روی لباس هم برای افراد بسیار مهم شده است. در کنار پوشاک، کفش، زیورآلات و تمام مواردی که در استایل شخصی افراد مهم هستند باید به کمربند و سگکی که توسط افراد نیز استفاده می‌شوند نیز اشاره کرد.

    سگک‌ها یکی از پرکاربردترین و در عین حال زیباترین یراق‌ها در صنعت پوشاک و خصوصا تولید کمربند هستند. اما یکی از دغدغه‌های خریداران با توجه به تنوع بالای سگک‌ها سردرگرمی برای افراد است که نمی‌دانند چه نوع سگکی را تهیه و استفاده کنند. به همین خاطر در این مقاله بر آن هستیم که علاوه بر صحبت راجع به چیستی سگک، انواع آن را نیز به شما عزیزان معرفی کنیم تا اگر قصد خرید سگک کمربند را دارید، خیلی راحت و بدون دغدغه و با چشمانی باز خرید خود را انجام دهید.

    سگک چیست؟

    سگک چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم سگک فی نفسه برای نگهداری لباس کاربرد دارد، که قدمت استفاده از آن به زمان‌های بسیار قدیم برمی‌گردد بخصوص از سگک در لباس سربازان قدیم استفاده بسیاری شده است.

    به عنوان مثال لباس سربازان رومی معمولا با استفاده از یک سگک بسته می‌شده است. همانطور که در ابتدا ذکر کردیم انواع سگک‌ کمربند در بازار موجود است که کار دسته بندی این محصولات را بسیار سخت می‌کند اما به طور کلی سگک‌ها را می‌توان به دو نوع سگک کمربند مردانه و سگک کمربند زنانه تقسیم کنید.

     اما این یک تقسیم بندی کلی بوده و نیاز است تا به صورت تخصصی‌تر به معرفی انواع سگک کمربند بپردازیم پس همراه ما باشید.

    انواع سگک کمربند

    سگک‌ها را بنا به ظاهر و کاربردی که دارند می‌توان به چند دسته اصلی ساده، چرخشی، ریلی و میخی تقسیم کرد که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

    سگک کمربند ساده

    سگک کمربند ساده

    اولین نوع، سگک کمربند ساده است. این دست سگک‌ها قدیمی‌ترین نوع خود بوده و همانطور که از نام آنها مشخص است به راحتی باز و بسته شده و هیچگونه مزاحمتی برای بستن آن به دور کمر خود ندارید.

    این سگک در مدل‌های متنوعی تولید می‌شود که برای خرید آن می توانید وارد لینک زیر شوید.

    خرید سگک کمربند ساده

     

    سگک کمربند ریلی

    برای استفاده از سگک کمربند ریلی کافی است که تسمه کمربند را وارد آن کرده و تا جایی که مد نظر است بکشید تا زبانه سگک در قسمت‌های دنده‌ای شکل کمربند قرار گرفته و چفت شود. این نوع سگک فقط برای تسمه‌های ریلی قابل استفاده است و برای تسمه‌های سوراخ دار قابل استفاده نیست.

    خرید سگک کمربند ریلی

     

    سگک کمربند میخی

    سگک کمریند بعدی که قصد معرفی آن را داریم سگک‌های میخی هستند،  این نوع سگک دارای قسمتی برآمدگی شبیه به میخ است که وظیفه چفت و محکم نگه داشتن دو طرف کمربند را به عهده دارد. در واقع قسمت میخ این محصولات وارد قسمت سوراخ کمربند یا تسمه شده و در آن چفت می‌شود.

    خرید سگک کمربند میخی

     

    سگک کمربند چرخشی

    سگک چرخشی

    آخرین سگکی که به شما معرفی می‌کنیم سگک چرخشی است.

    سگک چرخشی را شاید بتوان جذابترین نوع سگک کمربند دانست. این نوع سگک برای کمربندهایی ساخته شده است که دو رو هستند. به این معنا که اگر فرد بخواهد می تواند با یک چرخش ساده سطح کمربند خود را تغییر دهد.

    خرید سگک کمربند چرخشی

     

    جنس سگک کمربند

    همانطور که گفته شد سگک‌ها از ابزار و یراق هایی هستند که قدمتی طولانی در تاریخ بشر دارند. این ابزارها در طول زمان از جنس های متنوعی ساخته شده‌اند که شاید رایج ترین آن فلز آهن است. اما به تدریج با رواج استفاده از این یراق‌ها جنس آن‌ها نیز کم کم تغییر پیدا کرد. به عنوان مثال در گذشته لباس اشراف و نجیب زادگان با سگک‌هایی از جنس نقره یا حتی طلا استفاده می‌شده است. اما امروزه اگر سری به بازار بزنید با انواع سگک کمربند زنانه و مردانه مواجه خواهید شد که از جنس‌های آهن، سرب، پلاستیک، فولاد، مس و .... ساخته شده‌اند که شاید بهترین و در عین حال به صرفه ترین نوع سگک، محصولاتی است که از جنس سرب زاماک ساخته شده‌اند.

    نکات خرید سگک کمربند

    خرید سگک کمربند

     

    همانطور که اشاره کردیم انواع سگک کمربند در بازار وجود دارد پس اولین نکته‌ای که باید هنگام خرید به آن توجه داشته باشید نوع سگکی است که با استایل ظاهری شما مناسب باشد.

    دومین نکته سایز محصولات است، سگک‌های موجود در بازار در سایزهای متنوعی ساخته می‌شوند هنگام خرید حضوری شاید این مسئله چندان مهم نباشد اما هنگام خرید از فروشگاه های آنلاین اینترنتی حتما به سایز محصولات توجه کنید.

    سومین مورد: جنس سگک است، سعی کنید از خرید محصولات پلاستیکی و آهنی خود داری کنید زیرا پلاستیک مقاومت کمی داشته و آهن نیز در مقابل رطوبت آسیب‌پذیر است.

    چهارمین مورد رنگ سگک است. سگک‌ها در رنگ‌های مختلفی همچون طلایی، دودی، مشکی و .... تولید می‌شوند.

    در اینجا به چند مورد از مهم‌ترین نکات برای خرید سگک کمربند اشاره کردیم اما قطعا علاوه بر مواردی که ذکر شد باید نکات مهم دیگری نیز مورد توجه شما باشد.

     سگک کمربند از کجا بخریم؟

    بازار پاچنار

     شما هم جزو افرادی هستید که به ظاهر و استایل شخصی خود اهمیت زیادی قائل می‌شوید قطعا می‌دانید سگک‌ها جزو مهم‌ترین اکسسوری‌ها در ظاهر فرد هستند. از طرفی تولیدکنندگان هم به این امر واقف هستند به همین خاطر سعی در تهیه بهترین سگک‌های کمربند دارند تا با کسب هر چه بیشتر رضایت مشتری فروش بیشتری داشته باشند و آنها را به مشتریان وفاداری تبدیل کنند از این جهت به دنبال خرید این محصولات از بهترین تولیدی‌ها هستند.

    برای تمام کسب و کارها و محصولات معمولا یک بازار منحصر به فرد وجود دارد به عنوان مثال بورس لوازم ورزشی شهر تهران منیریه است یا بورس ابزارآلات نیز میدان حسن آباد است. در مورد یراق آلات و سگک کمربند هم محله پاچنار بازار بزرگ شهر تهران به عنوان مرکز اصلی خرید و فروش انواع یراق آلات شناخته می‌شود که اکثر تولیدکنندگان حوزه یراق آلات در آنجا فعالیت می‌کنند. اگر به دنبال خرید حضوری برای خرید انواع سگک کمربند هستید به شما توصیه می‌کنیم به آنجا مراجعه کنید، مجموعه درتابان هم با دارا بودن دو فروشگاه بزرگ آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی است.

    اما در صورتی که دسترسی به پاچنار را نداشته یا شرایط خرید حضوری ندارید وبسایت‌های زیادی هستند که در زمینه فروش سگک‌ کمربند فعالیت می‌کنند که می‌توانید از آنها خرید کنید به عنوان مثال وبسایت دی جی کالا و همچنین فروشگاه درتابان که به عنوان یک مرجع بزرگ در فضای مجازی هم فعالیت می‌کند.  

    جمع بندی

    در این مقاله به معرفی سگک پرداختیم و گفتیم که انواع سگک کمربند در بازار موجود است، از جمله ریلی، چرخشی، ساده، میخی و ....

    در ادامه نکات ضروری که در هنگام خرید یک سگک کمربند باید به آنها دقت داشته باشید را به صورت جامع عنوان کردیم. امیدواریم که این مقاله توانسته باشد نیاز شما را برای خرید یک سگک کمربند خوب و با کیفیت بر طرف کند.

    همچنین در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در حوزه سگک کمربند یا سایر یراق آلات کیف، کفش و پوشاک را دارید کارشناسان ما با شماره‌های ثابت 02155583108 و 02155581492 و شماره  09220946729 در اپلیکیشن‌‌های واتساپ، تلگرام، سروش و ایتا در خدمت شما عزیزان هستند. 

     

    نظرات
    نظر دهید بستن