جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    بازگشت به همه

    بهترین برند بدلیجات + راهنمای خرید

    بهترین برند بدلیجات + راهنمای خرید

    انسا‌ن‌ها قرن‌هاست از زیورآلات و بدلیجات به عنوان اشیائی زینتی استفاده می‌کنند. در سال‌های اخیر هم با توجه به افزایش افسارگسیخته قیمت طلا در کشورمان میزان علاقه و استفاده از بدلیجات چندین برابر شده است به شکلی که این صنعت در حال حاضر بسیار رونق گرفته است و تولیدکنندگان و واردکنندگان بسیاری در این حوزه فعالیت می‌کنند.

    اما چه برندهای معروف ایرانی و خارجی در زمینه ساخت بدلیجات فعالیت می‌کنند؟ بهترین برند بدلیجات کدام است؟

    برای یافتن پاسخ این سوالات تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

    بدلیجات چیست؟

    در ابتدای امر باید به این سوال پاسخ دهیم که اصولا به چه چیزی بدلیجات گفته می‌شود. به هر زیورآلاتی که از جنسی غیر از طلا ساخته شده باشند بدلیجات گفته می‌شود.

    این زیورآلات را معمولا از جنس‌های استیل، مس، نقره و .... تولید می‌کنند و برخی از آنها نیز روکش‌هایی از جنس آب طلا، رادیوم و تیتانیوم دارند. برای آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله انواع بدلیجات و جنس آن‌ها را مطالعه کنید.

    برندهای بدلیجات

    در کشور ما ایران برندهای بدلیجات زیادی فعالیت داشته و به فروش می‌رسند که در ادامه به بهترین برندهای ایرانی و خارجی موجود در بازار اشاره خواهیم کرد.

    برند ژوپینگ

    شاید پر بیراه نباشد که ژوپینگ را به عنوان بهترین مارک بدلیجات فعلی در بازار کشور معرفی کنیم. ژوپینگ برندی چینی بوده که به دلیل شباهت بسیار زیاد محصولات تولیدی آن با طلای اصل شهرت پیدا کرده است به طوری که تشخیص محصولات این برند از طلای اصل کاری دشوار است. از دیگر مزایای محصولات این برند رنگ ثابت داشتن و همچنین تنوع بالای محصولات آن است.

    اما در عین مزایای فراوان شاید تنها عیب این برند را نداشتن محصولاتی با طرح و رنگ دارک است که امروزه بخصوص جوانان و نوجوانان علاقه زیادی به آن دارند.

    برند سوارسکی یا سوارفسکی

    این برند توسط یک اتریشی به نام دانیل سواروسکی در سال 1895 به وجود آمده و بیش از یک صده است که در زمینه تولید زیورآلات فعالیت دارد. این برند به واسطه تولید محصولات کریستالی محبوبیت فراوانی پیدا کرده است.

    تنها ایرادی که منتقدان به سواروسکی  وارد می‌کنند تنوع پایین محصولات تولیدی است.

    برند کارتیه یا کارتیر Cartier

    کارتیر یک برند فرانسوی در زمینه ساخت کالای لوکس است که ساعت ها و جواهرات گرانقیمت طراحی و تولید می‌کند. این برند اولین بار در سال 1904 میلادی توانست امتیاز ساخت جواهرات سلطنتی انگلیس را از پادشاه ادوارد ششم دریافت کند. امروزه یکی از بهترین برندهای بدلیجات دنیا شناخته می‌شود. اما به مانند برند سواروسکی تنوع محصولات تولید آن پایین است.

    برند معروف شنل

    مارک بدلیجات بعدی که به آن اشاره می‌کنیم شنل است. شنل عمده فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات لوکس همچون عطر و ادکلن صرف ‌می‌کند، اما در کنار این محصولات در ساخت انواع زیورآلات و محصولات زینتی نیز سابقه‌ای طولانی دارد.

    برند وای اس ایکس

    محصولات این برند ساخت کشور چین بوده و بیش از 15 سال است که به واسطه تنوع و کیفیت در ساخت زیورآلات خود توانسته است با بزرگان این حوزه به رقابت بپردازد. نام این برند از کلمه Yi Shun Xiang گرفته شده است.  محصولات این برند ضد حساسیت و رنگ ثابت بوده و در کنار طراحی اسپرت موجب محبوبیت آن شده است.

    بدلیجات برند هرمس

    این برند قدمتی حدودا 150ساله دارد که عمده فعالیت آن در تولید لباس و محصولات چرمی لوکس است. اما در زمینه تولید انواع زیورآلات نیز فعالیت دارد. یکی از سیاست‌های بزرگ این برند، تولید کم و در عین حال با کیفیت بالای محصولات است به همین خاطر پیدا کردن محصولات تولید اصل این شرکت کار سختی است.

    پاندورا

    محصولات تولیدی این برند اغلب ساخته شده از جنس نقره استرلینگ است. یکی از مزایای بزرگ این برند قیمت مناسب آن در مقایسه با جنس محصولاتش و سایر رقبای خود در بازار بدلیجات و زیورآلات است.

    بهترین برند بدلیجات ایرانی

    در کنار محصولات و بدلیجات خارجی که در بازار موجود هستند تولیدکنندگان ایرانی هم سال‌هاست که در ساخت انواع بدلیجات و و زیورآلات فعالیت می‌کنند که به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد.

    بدلیجات مهتاب امجدی

    این طراح و تولید کننده متولد سال 69 و تحصیل کرده در رشته کامپیوتر است که علاقه وی به زیورآلات او را به سمت تولید و طراحی این محصولات سوق داده است. عمده محصولات این طراح الهام گرفته از اشکال هندسی است.

    بدلیجات برند لاژه: طراح و تولید کننده محصولات این برند خانم صدف لاجوردی است. بدلیجات و زیورآلات ساخت این برند عموما از جنس نقره هستند که متناسب با نیاز روز جوانان تولید می‌شوند.

    از دیگر برندهای معروف بدلیجات ایرانی می‌توان به برند کرشمه، آدلی، ازکا دیزاین و ... اشاره کرد.

    خرید برندهای بدلیجات

    حال که با برترین برندها و مارک‌های بدلیجات آشنا شدیم این محصولات را از کجا تهیه کنیم؟

     برای مشتریانی که به دنبال خرید چنین محصولاتی هستند پیشنهاد اول ما مراجعه به بازار سلطانی در دل بازار بزرگ است که مرکز اصلی فروش صدها مدل برند بدلیجات بزرگ و معروف است.

    اما مشکلی که وجود دارد این بازار مخصوص خریداران عمده است، پس در صورتی که تنها به دنبال خرید تک یا تعداد محدود هستید می‌توانید از فروشگاه‌های سطح شهر خرید کنید. اما فروشگاه‌های آنلاین زیادی هم در سطح وب فعالیت می‌کنند که بهترین محصولات را با بهترین قیمت عرضه می‌کنند . از بهترین فروشوگاه‌های اینترنتی فروش بدلیجات می‌توان به فروشگاه هیلداسِت، زودیکا و تیزخرید اشاره کرد.

    خرید لوازم ساخت بدلیجات

    همانطور که در طول این مقاله به آن اشاره کردیم برندهای خارجی و داخلی زیادی در زمینه تولید بدلیجات و زیورآلات فعالیت دارند. درکنار برندهای بزرگ تولیدکنندگان زیادی هم هستند که محصولات زیادی را تولید و به بازار عرضه می‌کنند. این تولیدکنندگان به خصوص اگر در ابتدای راه باشند یکی از چالش‌های بزرگ آنها تهیه مواد و لوازم اولیه ساخت بدلیجات است.

    برای این عزیزان هم توصیه می‌کنیم جهت خرید ملزوماتی که بیشتر در حوزه خیاطی است به بازار مشیرخلوت مراجعه کنند. همچنین برای آن عزیزانی که به یراق جهت ساخت محصولات خود نیاز دارند به بازار پاچنار بورس اصلی این محصولات مراجعه کنند.

    مجموعه دُرتابان نیز با دو فروشگاه بزرگ آماده عرضه جدیدترین یراق آلات همچون قفل دستبند و گردنبند، انواع پلاک‌ها و ........ به مشتریان گرامی است. همچنین در جهت رفاه حال، مشتریان گرامی با مراجعه به صفحه اصلی سایت فروشگاه، هزاران یراق متنوع را با قیمتی مناسب مشاهده و در صورت نیاز تهیه کنند.         

    جمع بندی

    در این مقاله بر آن بودیم که به معرفی برترین برندهای بدلیجات خارجی و ایرانی بپردازیم و گفتیم که برندهای ژوپینگ، کارتیر، هرمس، وای اس ایکس بهترین برندهای خارجی و برندهای مهتاب امجدی، لاژه بهترین برندهای داخلی هستند.

    همچنین گفتیم که بازار اصلی فروش بدلیجات تهران بازار سلطانی در دل بازار بزرگ است که بیشتر به صورت عمده فروشی محصولات آن به فروش می‌رسد. فروشگاه‌های اینترنتی زیادی هم در این حوزه فعالیت می‌کنند.

    برای عزیزان تولیدکننده هم نوشتیم که جهت خرید مواد اولیه می‌توانند به بازار پاچنار مراجعه کرده یا به سایت درتابان برای خرید محصولاتی همچون انواع پلاک‌ها، قفل‌ها و ..... مراجعه کنند.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر هم می‌توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

    نظرات
    نظر دهید بستن