جستجو
برای خرید عمده با ما تماس بگیرید 02155583108

ارسال ها از تاریخ 23 اسفند 1402 لغایت 14 فروردین 1403 غیر فعال میباشد.

همه دسته بندی ها
    منو بسته

    زنجیر کیف

    مشاهده به عنوانن جدول فهرست
    مرتب سازی بر اساس

    زنجیر سربی{عددی}

    زنجیرهای سربی به صورت عددی فروخته می‌شود و مبلغ نوشته شده بابت هر عدد زنجیر است.

    لطفا در هنگام اضافه کردن به سبد خرید، تعداد حلقه و محل اتصال را تعیین نمایید.

    10,428/8 تومان

    رول زنجیر 0/8 سانتی

    469,285/6 تومان

    زنجیر

    52,143/2 تومان

    زنجیر دودی پوشاک

    52,143/2 تومان

    زنجیر سنگ خورده

    52,143/2 تومان

    زنجیر آلومینیومی متوسط

    67,785/6 تومان

    خرید زنجیر کیف

    زنجیرها از جمله یراق‌های پر مصرفی هستند که در ساخت انواع محصولات کیف، کفش و پوشاک، گردنبند و ... از آن‌ها استفاده می‌شود.

    در این صفحه از فروشگاه اینترنتی دُرتابان انواع زنجیرها را می‌بینید که از آن‌ها در ساخت کیف‌های دستی، کوله پشتی‌ها، کیف پول‌ها، کیف‌های اداری و ... استفاده می‌شود.

    در گذشته استفاده از زنجیر بیشتر جنبه کاربردی داشت اما امروزه با پیشرفت و گسترش صنعت مُد و پوشاک زنجیرها به قدری کاربرد دارند که معروف‌ترین تولیدکنندهای کیف، کفش و پوشاک نیز به دنبال استفاده بیشتر از این یراق‌ها برای تولید محصولات خودهستند. به طور حتم اگر سری به فروشگاه‌های معتبر و برند فروشی‌ها بزنید با انواع مدل‌های محصولات تولید شده با زنجیرها مواجه خواهید شد که کار انتخاب بین این محصولات جذاب و زیبا را برای شما سخت می‌کنند.

    کاربرد زنجیر کیف:

    • در برخی از کیف‌های تولیدی از زنجیر به عنوان بند استفاده می‌شود تا بر روی دوش انداخته شوند.
    • از زنجیر برای تزئین و زیبایی بیشتر کیف‌ها استفاده می‌شود.
    • در کیف‌های دستی و کوچک‌تر از زنجیرها استفاده می‌شود تا کیف‌ها را راحت‌تر در دست نگه داشته و امنیت بیشتری داشته باشند که احیانا از دست خارج نشوند.

    از زنجیرها در ساخت کیف‌های زنان و مردان استفاده می‌شود اما با توجه به علایق خانم‌ها در استفاده از وسایل زینتی و به روز کاربرد زنجیرها در کیف‌های خانم‌ها بیشتر است.زنجیر کیف

    زنجیر تراش خورده کیف

    این یراق نوعی از زنجیرهای کیف است که در ساخت آن‌ها از سنگ‌های مخصوص تراشکاری استفاده می‌شود. در واقع قسمتی از زنجیر را با این سنگ‌های مخصوص می تراشند. معمولا زنجیرهای تراش خورده به خاطر ظاهر زیبا مشتریان بیشتری را به خود جذب می‌کنند.

    فروش آنلاین زنجیر کیف

    زنجیرها با توجه به کاربردشان دارای اندازه‌ها و جنس‌های متنوع مانند آلومینیوم، پلاستیک، آهن و ... هستند.

    اگر تولید کننده کیف بوده یا به دنبال خرید زنجیر برای کیف خود هستید در این صفحه از فروشگاه آنلاین دُرتابان می‌توانید چندین مدل زنجیر کیف از جنس آلومینیوم که وارداتی هستند را مشاهده کرده و در صورت نیاز به صورت تک یا عمده سفارش دهید. این زنجیرها در رنگ‌های دودی، طلایی و نیکل عرضه شده‌اند. آبکاری این یراق‌ها از نوع سیمی بوده و دارای ثبات رنگ هستند. از این زنجیرها در ساخت محصولات دیگری همچون کفش، پوشاک و گردنبند نیز می‌توانید استفاده کنید.

    دقت داشته باشید زنجیرها در سایز و انداره‌های مختلف 0/8، 2/4، 1/4 و ... تولید می‌شوند و در بازار موجود هستند. در زمان خرید اینترنتی با توجه به تنوع این محصولات و عدم دسترسی فیزیکی به آنها حتما دقت لازم را داشته باشید.

    آن دسته ازمشتریانی که تولیدکننده کیف یا حتی پوشاک هستند معمولا زنجیر کیف را به صورت متری تهیه می‌کنند این کار هم باعث صرفه جویی در هزینه‌ها شده هم خیال تولیدکنندگان راحت خواهد بود که هر زمان که نیاز به زنجیر دارند در انبار آنها موجود است. البته خرید متری بیشتر توسط تولیدکنندگان کوچک یا متوسط کاربرد دارد. تولیدکنندگانی که کارگاه یا کارخانه تولید کیف دارند زنجیرها را به صورت رول تهیه کرده و استفاده می‌کنند.

    در صورت نیاز به سایر ملزومات تولید کیف به صفحه یراق آلات کیف مراجعه کنید. از جمله پرکاربردترین یراق آلات کیف می‌توان به قفل کیف، مدبر، بندگیر و ... اشاره کرد.

    خرید عمده زنجیر کیف

    مجموعه درتابان با بیش از 30 سال سابقه درخشان در زمینه تولید و واردات انواع یراق آلات در جهت رفاه مشتریان گرامی که تمایل به خرید عمده زنجیر کیف دارند این امکان را فراهم کرده است که به صورت عمده ثبت سفارش کرده و از تخفیفات ویژه ما بهره مند شوند.

    قطعا خرید آنلاین و عمده، دارای چالش‌های زیادی است به همین خاطر در صورتی که در فرآیند خرید خود نیاز به کسب اطلاعات یا راهنمایی بیشتر دارید کارشناسان ما از طریق  شماره تماس 09220946729 در پیام رسان‌های ایتا، سروش، اینستاگرام، واتساپ و تلگرام آماده پاسخگویی به مشتریان گرامی هستند. همچنین مشتریان گرامی که تمایل به خرید حضوری عمده زنجیر کیف دارند می‌توانند هماهنگی های لازم را انجام داده و برای خرید به دفتر شرکت مراجعه کنند.

    از مهم‌ترین محصولات موجود در فروشگاه آنلاین درتابان می‌توان به زنجیر سربی، زنجیر دونه درشت، زنجیر سنگ خورده و آلومینیومی متوسط اشاره کرد که به صورت متری، حلقه‌ای و رول می‌توانید سفارش داده و در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

     

    فیلترها Close
    کمترین: 0 تومان بیشترین: 469,286 تومان
    0 469286
    • نیکل
    • طلایی
    • زرد قلم
    • دودی
    • مشکی