جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    بازگشت به همه

    بهترین راهنمای خرید ست هدیه چرم مردانه

    بهترین راهنمای خرید ست هدیه چرم مردانه

     

    هدیه دادن و هدیه گرفتن یکی از شیرین‌ترین اتفاقاتی است که تمام افراد جامعه در هر سطح، جایگاه، شغل و سنی که باشند به آن علاقه زیادی دارند. اما اگر قصد کادو دادن به یک مرد بزرگسال را دارید قطعا خرید ست هدیه چرم مردانه یک انتخاب هوشمندانه و بسیار لوکس است. زیرا محصولات چرم علاوه بر حس با کلاس و لاکچری بودنی که به طرف مقابل انتقال می‌دهند به دلیل دوام بالا سال‌های سال بدون مشکل برای وی کار خواهند کرد و با هر بار نگاه کردن به آن محصول به یاد شما خواهد افتاد.

    درست است که خرید ست هدیه چرم مردانه در نگاه اول کمی مشکل و در عین حال از نظر اقتادی کمی گران قیمت است، اما شما به هر مناسبتی مانند ازدواج، روزمعلم، تولد، ولنتاین می‌توانید این ست‌ها را هدیه کنید.

    اما شاید برای شما هم چند سوال پیش بیاید، مانند اینکه ست چرم چیست؟ هنگام خرید به چه نکاتی توجه کنیم؟ و مزایای خرید آن چیست؟ همراه ما باشید تا به طور کامل یک راهنمای کامل برای خرید ست هدیه چرم مردانه به شما ارائه کنیم.

    منظور از ست هدیه چرم مردانه چیست؟

    با اینکه آقایان نسبت به خانم‌ها کمتر به کادو دادن و گرفتن علاقه دارند و همچنین دایره علایق آنها نیز بسیار محدودتر است اما همین عوامل خود باعث سختی در انتخاب یک کادوی مناسب برای آنها می‌شود.

    معمولا آقایان هدیه‌ای را می‌پسندند که علاوه بر ظاهری شیک کاربردی باشند، به همین منظور هدیه دادن یک ست چرم می‌تواند یک آقا را بسیار خوشحال کند. ست هدیه چرمی که شامل یک کیف پول، کمربند، جاکارتی و جاسوئیچی باشد نهایت آرزوی یک مرد خوش اقبال است.

    انواع ست چرم طبیعی

    یک از دلایلی که در چند سال اخیر میزان خرید و استفاده از ست‌ها چندین برابر شده است قیمت مناسب این محصولات نسبت به خرید تکی محصولات چرمی است. این ست‌ها متناسب با سلیقه افراد در طرح‌های مختلفی تهیه می‌شوند که از رایج‌ترین آنها می‌توان به ست چرم دو تکه ، سه تکه و چهارتکه اشاره کرد که با توجه به برندهای مختلف اقلام آنها نیز ممکن است متفاوت باشد.

    در فروشگاه آنلاین درتابان هم شما می‌توانید ست‌های چرم سه تکه مردانه را با قیمتی مناسب تهیه کنید. همچنین ست چرمی که خودتان مد نظر دارید سفارش سازی کنید.

     

    خرید ست چرمی ساده

    خرید ست چرمی ساده مردانه

    در هنگام خرید ست هدیه چرم مردانه به چه مواردی باید دقت کنیم

    اگر قصد خرید یک ست چرم طبیعی را دارید حتما قبل از خرید باید چندین نکته مهم را در نظر بگیرید و از آنها استفاده کنید.

    صالت چرم و کیفیت آن

    اولین نکته‌ای که در خرید ست چرم باید به آن دقت داشته باشید اصالت چرم آن است. در چند سال اخیر با توجه به افزایش درخواست محصولات چرمی و از طرفی گران شدن چرم طبیعی بعضی تولیدکنندگان از چرم مصنوعی استفاده می‌کنند که کیفیت چرم طبیعی را  ندارد و بعد از مدت کوتاهی حالت پوست پوست پیدا می‌کند در حالی که محصولاتی که از جنس چرم طبیعی ساخته شده باشند چندین سال بدون دردسر و دغدغه برای شما کار می‌کنند.

    استایل شخصی افراد

    دومین نکته‌ای که در خرید ست چرمی طبیعی مردانه باید به آن دقت داشته باشید استایل شخصی فردی است که قصد دادن هدیه یا کادو به او را دارید. با توجه به اینکه مردان اغلب به رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای علاقه‌مند هستند از این بابت محصولاتی که با این رنگ‌ها تولید شده باشند طرفداران بیشتری دارند.

    خرید از فروشگاه‌های معتبر

    در چند سال اخیر با توجه به گسترش شبکه‌های اینترنتی و همچنین شیوع بیماری کرونا میزان خریدهای آنلاین چندین برابر شده است. حتی با وجود ریشه کن شدن این بیماری اما مردم همچنان بیشتر خریدهای خود را به صورت آنلاین سفارش می‌دهند.

    در حوزه محصولات چرم نیز با وجود فروشگاه‌های زیادی که فعالیت می‌کنند اما تعداد کمی از آنها تمامی مجوزهای لازم برای فعالیت را دارا هستند. پس خرید از فروشگاهی که خیال شما را از بابت قیمت، کیفیت و مرجوعی راحت کند را جدی بگیرید.

     

    خرید ست چرم طرح کروکو

    خرید ست چرمی طرح کروکو مردانه

     

    قیمت ست چرم

    یکی از دغدغه هایی که بسیاری از خریداران و علاقه‌مندان حوزه چرم دارند قیمت بالای محصولات است و این واقعیت تلخ را نیز نمی‌توان کتمان کرد که این محصولات قیمت نسبتا بالایی دارند اما فروشگاه‌هایی هم هستند که محصولات خود را با قیمت مناسب‌تری عرضه می‌کنند و به نوعی سود کمتر اما مشتری بیشتر را سرلوحه خود قرار داده اند. پس برای خرید آنلاین حتما چندین سایت مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید.

    مزایای ست هدیه چرم طبیعی

    اگر قصد هدیه دادن ست چرمی دارید ولی هنوز به تصیم قطعی نرسیدید همراه ما باشید تا شمارا از انتخابتان مطمئن کنیم.

    باکلاس و لاکچری بودن

    اولین موردی که باید به آن دقت کنید لاکچری بودن محصولات چرم است. با اینکه این محصولات معمولا قمیت‌های آنچنانی ندارند و با مبلغ زیر یک میلیون تومان هم می‌توانید یک ست بسیار زیبا و با کیفیت تهیه کنید اما از قدیم الایام چرم جز اکسسوری‌های با کلاس محسوب شده است. از این جهت این حس را به گیرنده هدیه می‌دهید که برای وی احترام زیادی قائل هستید.

    کاربردی و همیشه در دسترس بودن

    کیف پول، جاسوئیچی، کمربند جرو ملزومات مورد استفاده هر روزه همه آقایان هست. از طرفی وقتی همچین اقلامی را کادو دهید با هر بار استفاده آنها شخص به یاد شما افتاده و این تداعی کننده یک حس خوب در او است.

    دوام بسیار بالا

    اگر از محصولات چرم طبیعی استفاده کرده باشید متوجه شدید که با هر بار استفاده و گذشت زمان زیبایی آنها بیشتر شده و مثل یک قورمه سبزی جا افتاده می‌شوند. دقیقا برعکس محصولات چرم مصنوعی که با گذشت زمان شکسته شده، پوست پوست می‌شوند و بعد از مدت کوتاهی دیگر قابلیت استفاده ندارند.

    البته دقت داشته باشید محصولات چرم طبیعی نیاز به نگهداری و واکس زدن دارند.

    خرید ست چرم طرح فلوتر

    خرید ست چرمی طرح فلوتر مردانه

    جمع بندی

    در این مقاله بر آن بودیم تا بتوانیم با دادن یک راهنمایی جامع شما در انتخاب یک ست هدیه چرم مردانه خوب یاری کنیم. در نظر داشته باشید که محصولات چرمی جز اکسسوری‌های بسیار زیبا بوده و حس ارزشمندی را به افراد القا می‌کند پس در انتخاب خود شک نکنید. در صورتی که در فرایند خرید محصولات چرمی خود نیاز به مشاوره داشتید می‌توانید با کارشناسان مجموعه ما ارتباط برقرار کرده و از دانش کارشناسان مجرب ما بهره‌مند شوید.

    نظرات
    نظر دهید بستن