جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    بازگشت به همه

    خرید عمده یراق آلات چرم

    خرید عمده یراق آلات چرم

    خرید عمده یراق چرم

    یراق آلات از جمله ابزار هایی هستند که در نگاه اول برای افرادی که با این حوزه سرو کار ندارند خیلی با اهمیت نیستند اما افرادی که به صورت تخصصی با این صنف آشنایی دارند به اهمیت این ابزارهای کوچک واقف هستند.

    خرید عمده یراق کیف    👉” معنی: اشاره به راست Emoji | EmojiAll

    یکی از دغدغه‌های تولید کنندگان حوزه کیف، کفش و پوشاک خرید یراق آلات به صورت عمده است. زیرا خرید به صورت عمده یعنی هزینه و مبلغی بالا که با توجه به شرایط فعلی کشور هر لحظه نیز قیمت آنها دستخوش تغییر و افزایش است.

    مجموعه درتابان به عنوان یک مرجع و برند معتبر با بیش از 30 سال سابقه درخشان آماده فروش عمده انواع یراق آلات به مشتریان گرامی است. همراه ما باشید تا بگوییم چرا باید از درتابان خرید کنید.

    تنوع محصولات

    اولین موردی که تولیدکندگان حوزه کیف، کفش و پوشاک در زمان خرید خود به آن توجه دارند تنوع محصولات است. فروشگاه درتابان با بیش ازهزار مدل یراق یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و واردکنندگان این حوزه است.

    خرید عمده یراق کفش 👉” معنی: اشاره به راست Emoji | EmojiAll

    قیمت توافقی و تخفیفات ویژه یراق

    تخفیفات ویژه

     

    دومین نکته و البته و مهم‌ترین آن که همه افراد به آن توجه دارند قیمت محصولات است. مجموعه درتابان با توجه به شرایط موجود اقتصادی کشور این امکان را برای خریداران گرامی که قصد خرید عمده یراق آلات را دارند فراهم کرده است که در قبال خرید عمده خود از تخفیفات ویژه ای برخوردار شوند.

    همچنین این امکان وجود دارد که مشتریان گرامی قیمت پیشنهادی خود را ارئه داده و بر سر آن با مجموعه به توافق برسند.

    تخفیفات ویژه 👉” معنی: اشاره به راست Emoji | EmojiAll

    سفارش و واردات محصولات

    همانطور که اشاره کردیم مجموعه درتابان سال‌ها است که واردات انواع یراق آلات را از کشور چین در درستور کار خود دارد. اما خبر خوشی که برای خریدارن عمده ما وجود دارد این است که می‌توانید هر محصولی را که مد نظر دارند سفارش داده و مابقی مراحل واردات کالای خود را به ما بسپارید.

    تولید انواع محصولات درخواستی

    مجموعه درتابان با دارا بودن به روز ترین و پیشرفته‌ترین ابزار و تجهیزات تولید یراق این امکان را برای خریدارن عمده یراق فراهم کرده است که هر محصولی که مد نظر داشته باشند سفارش داده و در کمترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرند.

    با استفاده از همین ابزارات پیشرفته ما در مجموعه درتابان قادر به تولید هر محصولی از جنس سرب و پلاستیک هستیم.

    همچنین دقت داشته باشید با استفاده از همین ابزارها محدودیت رنگ نیز برای تولیدات وجود ندارد.

    بدون واسطه خرید کردن

    همانطورکه اشاره کردیم دُرتابان یک مرجع در زمینه تولید انواع یراق آلات کیف، کفش، پوشاک، دستبند، کمربند و ... است.

    متاسفانه وجود برخی فروشگاه‌های واسطه باعث شده است گاهی قیمت برخی محصولات تا چند برابر قیمت واقعی آنها افزایش یابد.

    از این رو خرید بدون واسطه یکی دیگر از مزایای فروشگاه آنلاین درتابان است.

    تیم حرفه ای

    در خریدهایی ک به صورت عمده انجام می‌شود و در هر صنفی که باشد با توجه به جابه جایی مقدار زیاد پول این نگرانی و استرس برای خریداران وجود دارد که شاید جنس مورد نظر آنها مرغوب یا به اندازه مناسب با کیفیت نباشد.

    از این رو در فروشگاه درتابان شما می‌توانید با بهترین و زبده ترین کارشناسان صحبت کرده محصولات را شناخته و با چشمانی بسیار باز خریده عمده یراق خود را انجام دهید.

    پخش عمده یراق آلات چرم

    پخش عمده یراق

     

     

    مجموعه درتابان بیش از 30 سال است که در زمینه یراق آلات چرم فعالیت می‌کند. این مجموعه به واسطه داشتن کارخانه‌های بزرگ و مجهز یکی از بزرگترین تولید کننده‌های انواع یراق آلات است. همچنین درتابان با داشتن دو فروشگاه و داشتن یک سایت به روز به پخش عمده انواع یراق آلات چرم می‌پردازد. در واقع این مجموعه فاصله بین محصول و مشتری را از بین برده است. خریدارانی که قصد خرید آنلاین داشته باشند می‌توانند محصولات خود را انتخاب کرده و ثبت سفارش کنند و آن را درب منزل خود تحویل بگیرند. همچنین برخلاف بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی که فرایند فروش خود را فقط به صورت آنلاین انجام می‌دهند فروشگاه آنلاین درتابان فرصت خرید به صورت حضوری را فراهم کرده است تا از نزدیک محصولی را که مدنظر دارید خریداری کنید.

     

    راه‌های ارسال و پخش عمده یراق آلات چرم

    از دیگر مزایای مجموعه درتابان نحوه ارسال مرسوله مطابق با خواست و فرمایش مشتریان گرامی است. یعنی این مشتریان گرامی هستند که روش ارسال مرسوله خود را انتخاب می‌کنند که توسط پست انجام شود، باربری، تیپاکس و یا ....

    خرید عمده آنلاین یراق چرم

    خرید عمده یراق

     

    در سال‌های اخیر با توجه به گسترش فضای وب، افزایش فروشگاه‌های اینترنتی همچنین بروز بیماری کرونا باعث شد که خریدهای اینترنتی بسیار رواج یابد. خرید عمده اینترنتی از هر محصولی که باشد تا حدود زیادی از هزینه های جانبی شما را کم خواهد کرد.

    همچنین خرید به صورت اینترنتی تا حدود زیادی باعث صرفه جویی در زمان مشتریان گرامی است.

    خرید عمده یراق دستبند 👉” معنی: اشاره به راست Emoji | EmojiAll

    خرید آنلاین یا حضوری

    با ابنکه در چند سال اخیر با توجه به شیوع کرونا و همچنین تغییرات فرهنگی بسیاری که در سطح جهانی به وجود آمده اما همچنان خرید به صورت حضوری برای افراد از اطمینان خاطر بیشتری برخوردار است که البته یکی از دلایل آن فروشگاه‌هایی هستند که اعتبار خریدهای آنلاین را زیر سوال برده‌اند اما خواه یا ناخواه کم کم تمامی خریدها و سفارشات آنلاین خواهد شد و حوزه یراق آلات نیز مستثنی نخواهد بود.

    حوزه یراق آلات نیز به واسطه ظرافت و حساسیت محصولات آن همچنان مشتریان گرامی علاقه بیشتری به خرید حضوری دارند تا خریدهای اینترنتی اما مجموعه درتابان در تلاش است تا با ارائه بهترین خدمات کم کم این فرهنگ را در این حوزه افزایش داده تا از بار سفر و خرید حضوری مشتریان گرامی در سالهای آتی بکاهد.

    در خرید عمده یراق چرم به چه مواردی دقت کنیم؟

    در هنگام خرید یراق به خصوص زمانی که قصد دارید خرید خود را به صورت عمده انجام دهید باید نکات تعددی را مد نظر قرار دهید تا بتوانید مشکلات و موارد احتمالی را کنترل کنید که در ادامه به مهم‌ترین این موارد اشاره خواهیم کرد.

    خرید از فروشگاه معتبر

    اولین موردی که در زمان خرید عمده یراق باید مورد توجه قرار دهید خرید از فروشگاه‌ها معتبر است. درتابان علاوه بر دارا بودن دو فروشگاه در بازار بزرگ تهران تمامی نمادهای معتبر کسب وکارهای مجازی را اخذ کرده است که در انتهای این مقاله می‌توانید ملاحظه کنید.

    قیمیت و کیفیت محصولات

    قطعا با توجه به شرایط فعلی اقتصادی کشور یکی از مهم‌ترین موارد قیمت محصولات است به همین خاطر اکثر خریداران به دنبال خرید از فروشگاه‌هایی هستند که مناسب‌ترین قیمت‌ها را ارائه می‌کنند.

    همچنین کیفیت یراق‌ها نیز بسیار مهم است تصور کنید کیفی چرمی را که با گذاشتن چند کتاب داخل آن مدبر یا حلقه‌های بنده آن جدا شده یا بشکنند.

    از اینرو کیفیت نیز بسیار مهم است و از آنجایی که درتابان فرصت خرید حضوری را مهیا کرده است در صورت تمایل می‌توانید حضورا برای خرید مراجعه کنید.

    رنگ و سایز محصولات

    از آنجایی که یراق آلاتی که در صنعت چرم، کیف، کفش و پوشاک استفاده می‌شوند دارای ده‌ها رنگ و اندازه هستند پس در هنگام خرید خود دقت لازم را داشته باشید که یراقی مناسب با محصول تولیدی خود فراهم کنید.

    سایت عمده فروشان یراق چرم

    هر فروشگاه اینترنتی باید دارای ویژگی هایی باشد تا خریداران با اعتماد و خیالت راحت بتوانند خرید خود را انجام دهند بخصوص زمانی که صحبت از فروش و سفارشات عمده باشد. مجموعه درتابان دارای بیش از 30 سال سابقه درخشان در حوزه یراق آلات است. همچنین  در کنار آن سایت این مجموعه جهت اطمینان هر چه بیشتر کاربران خود سه نماد بسیار مهم کسب و کارهای اینترنتی را دارا است. نشان اینماد یا (نماد الکترونیک) که توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ارائه می‌شود.

    دومین نماد مربوط به انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه‌های اینترنتی شهر تهران است و سومین مورد هم نشان ملی ثبت(رسانه) است که توسط مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر می‌گردد. این نماد تنها به وب سایت‌هایی که هویت حقوقی آنها تایید شده باشد و دارای مجوزهای قانونی مرتبط باشند اعطا می‌گردد.

     

    سوال‌های رایج

    آیا با چک می توان خرید کرد ؟

    بله. در صورتی که تایید مشتری گرامی توسط واحد مالی صورت بگیرد امکان همکاری وجود دارد.

    هزینه ارسال محصولات به چه صورت است؟

    سایت درتابان برای سفارش‌هایی که قیمت خرید آنها بالای 1و نیم میلیون باشد امکان ارسال رایگان درب منزل یا کارگاه تولیدی آنها را فراهم کرده است.

    نحوه خرید عمده به چه صورتی است؟

    مشتریان گرامی می‌توانند از طریق وبسایت ثبت سفارش کرده یا با کارشناسان مجموعه با شماره ۰۹۲۲۰۹۴۶۷۲۹ در پیامرسان‌ ایتا، بله، تلگرام، واتساپ و اینستاگرام ارباط برقرار کرده و خرید خود را انجام دهند.

    همراهان گرامی هم که نیاز به خرید حضوری دارند می‌توانند با هماهنگی قبلی به دفتر مجموعه مراجعه کنند.

     

    تماس با دفتر مرکزی دُرتابان:  ۰۲۱۵۵۵۸۱۴۹۲ و ۰۲۱۵۵۵۸۳۱۰۸

    آدرس دفتر مرکزی: تهران - خیابان خیام - کوچه منوچهرخانی - مجتمع منوچهرخانی - طبقه دوم - واحد ۷۹ 

    نظرات
    نظر دهید بستن