جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته

    سگک کمربند زنانه

    سگک کمربند زنانه گوچی به صورت بسته‌های 12 عددی آماده عرضه و ارائه به شما مشتریان گرامی است.
    شناسه کالا در انبار: 2261
    *
    • در دسترس نیست
    • در دسترس نیست
    • در دسترس نیست
    • در دسترس نیست
    • در دسترس نیست
    دسترسی: در انبار موجود نیست. برای دیدن محصولات مشابه ، به دسته بندی مراجعه کنید.
    0 تومان

    خرید سگک کمربند زنانه

    امروه با گسترش حیرت انگیز صنعت مد و پوشاک توجه به جزئیات نیز در پوشش افراد بسیار مهم شده باشد. حال اگر فردی که مد نظر ما است یک خانم باشد این اهمیت دو چندان می‌شود.

    یک از این جزئیات بسیار مهمی که در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است کمربندها هستند و سگک‌هایی که در آنها به کار رفته است.

    با اینکه میزان استفاده از کمربندها معمولا در آقایون رواج بیشتری دارد اما در چند دهه اخیر این اکسسوری مورد توجه خانم‌ها نیز قرار گرفته است.

    کمربندها از دو قسمت سگک و تسمه ساخته می‌شوند. سگک کمربندهای زنانه با توجه به حساسیت بالای آنها تنوع بسیار بیشتری نسبت به سگک‌های مردانه دارد.

    انواع سگک کمربند زنانه

    سگک کمربندهای زنانه موجود در بازار با توجه به سایز، شکل، رنگ، طرح و.. به هزاران مدل تولید و عرضه می‌شوند به همین خاطر نمی‌توان به راحتی آنها را دسته بندی کرد.

     اما اگر بخواهیم به یک دسته بندی کلی از سگک‌ها بپردازیم می‌توانیم آنها را به دو دسته رسمی و غیر رسمی تقسیم بندی کنیم. سگک‌های رسمی زنانه همراه با کفش و لباس‌های رسمی همچون کت و شلوار یا مانتوهای اداری به کار گرفته می‌شوند. سگک‌های غیر رسمی با کفش و لباس‌های اسپرت به کار برده می‌شوند و معمولا سایز آنها نسبت به سگک‌های رسمی نیز بزرگتر است.

    خرید سگک کمربند زنانه طرح گوچی

    یک از معروف‌ترین برندها در حوزه مد و لباس برند گوچی است که قدمتی بیش از 100 سال را دارد. این برند به یکی از نمادهای کشور ایتالیا تبدیل شده است. این برند در تولید و ساخت محصولات چرمی فعالیت بسیار گسترده‌ای دارد. گوچی را بزرگ‌ترین نام تجاری کشور ایتالیا می‌دانند. از نکات جالب توجه این است که این برند به سرعت توانست از بسیاری از برندهای معروف پیشی بگیرد که یکی از دلایل موفقیت آن لوگوی جالب و جذاب این برند است.

    در این صفحه از فروشگاه یراق آلات درتابان نیز می‌توانید سگک کمربند طرح گوچی را که از لوگوی این برند ایتالیایی ساخته شده و زیبایی خاصی دارد تهیه کنید.

    این محصول در چهار رنگ نیکل، طلایی، زرد قلم، دودی و مشکی از جنس سرب زاماک و تولید شده و ساخت کشور ایران است.

    خریداران گرامی دقت داشته باشند این سگک‌ها در جین (بسته‌های 12 عددی) آماده عرضه به مشتریان گرامی است.

    همچنین در صورت تمایل به مشاهده سایر مدل‌های سگک کمربند زنانه می‌توانید به صفحه دسته بندی این محصولات مراجعه کنید.

    خرید سگک کمربند

     

    سفارش رنگ دلخواه

    مجموعه درتابان علاوه بر عرضه، تولیدکننده انواع یراق آلات کیف، کفش و پوشاک است. به همین خاطر در صورتی که به رنگی متفاوت از سگک کمربند گوچی یا سایر سگک‌های موجود داشتید کافیست با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

    البته دقت داشته باشید که حداقل سفارش شما برای رنگی متفاوت باید 10 جین از آن محصول باشد.

    جهت ثبت سفارش یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با دفتر مرکزی تماس گرفته یا از طریق شماره ۰۹۲۲۰۹۴۶۷۲۹ در اپلیکیشن‌های اینستاگرام، سروش، واتساپ، تلگرام، سروش و ایتا با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

    خرید عمده سگک کمربند زنانه

    سگک کمربند به واسطه کاربردی بودن و همچنین در معرض دید بودن یکی از مهم‌ترین یراق آلات و اکسسوری‌ها در استایل شخصی افراد است. از این جهت تولیدکنندگان کمربندهای چرمی و غیر چرمی توجه بسیاری در انتخاب سگک‌های کمربند خود دارند. تا از این طریق رضایت بیشتری از مشتریان خود کسب کنند. از طرفی به خاطر اینکه این محصولات قیمت بالایی دارند تولیدکنندگانی که به دنبال خرید عمده هستند وسواس زیادی به خرج می‌دهند.

    تولیدکنندگانی که به دنبال خرید عمده سگک کمربند زنانه هستند می‌توانند بهترین محصولات موجود در بازار را با بهترین قمیت از سایت درتابان سفارش دهند.

    مشخصات محصول
    جنس یراق سرب زاماک
    کشور سازنده ایرانی
    نوع رنگ کاری آبکاری سیمی
    نوع محصول سگک کمربند
    0.0 0
    بررسی و نظر خود را بنویسید بستن
    • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
    *
    *
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *