جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته

    سگک کوله پشتی(قفل کوله پشتی)

    محصولی کاربردی و با کیفیت در سایزهای مختلف
    شناسه کالا در انبار: 2021
    • در دسترس نیست
    *
    3,999/7 تومان
    حداقل سفارش 5 عدد
    i h

    کوله پشتی‌ها از وسایلی هستند که در موارد گوناگونی کاربرد داشته و اقشار مختلفی از آنها استفاده می‌کنند. کوهنوردان، دانشجویان، دانش آموزان، نظامیان، کارمندان و ..... در واقع میزان استفاده از کوله پشتی‌ها بسیار زیاد است.

    برای ساخت این کوله پشتی‌های کاربردی علاوه بر تخصص نیاز به مواد اولیه مختلفی است که از مهم‌ترین آنها باید به انواع یراق‌ها اشاره کرد. 

    از سگک کوله پشتی که با نام قفل کوله پشتی نیز شناخته می‌شود برای قسمت‌های مختلف کوله‌ها استفاده می‌شود. قسمت بند کیف، کمری، درب‌های کیف از جمله موارد استفاده از این یراق است.

    در این صفحه از فروشگاه درتابان سگک کوله پشتی را در سه سایز 2، 3.8 و 5 سانتی متری را مشاهده می‌کنید که از جنس پلاستیک ساخته شده‌اند.  

    علاوه بر این می‌توانید در پایین همین صفحه محصولات مشابه را نیز مشاهده کرده و در صورت نیاز خریداری کنید.

    همچنین دقت داشته باشید از این سگک‌ها می‌توانید در انواع محصولات دیگر همچون پوشاک و دستبند نیز استفاده کنید.

    خرید عمده سگک کوله پشتی

    مجموعه درتابان به عنوان بزرگترین مرجع واردات و همچنین تولید و پخش انواع یراق آلات کیف، کفش و پوشاک زمینه خرید عمده انواع محصولات را با بهترین قیمت و تخفیفات فراهم کرده است. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر یا ثبت سفارش عمده پیش از خرید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

    همچنین با توجه به اینکه بسیاری از مشتریان گرامی تمایل به خرید حضوری را دارند شرکت درتابان علاوه بر دفتر مجموعه با داشتن دو فروشگاه بزرگ در دل بازار بزرگ شهر تهران این امر نیز امکان‌پذیر کرده است. جهت دریافت آدرس به بخش تماس با ما سایت مراجعه کنید.

    مشخصات محصول
    جنس یراق پلاستیک
    کشور سازنده ایرانی
    نوع رنگ کاری آبکاری سیمی
    نوع محصول قفل
    0.0 0
    بررسی و نظر خود را بنویسید بستن
    • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
    *
    *
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *