جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته

    قفل پیچک

    شناسه کالا در انبار: 1889
    • در دسترس نیست
    *
    20,856/8 تومان
    حداقل سفارش 2 عدد
    i h

    قفل پیچک

    قفل کیف از جمله ملزوماتی است که در ساخت بسیاری از کیف‌های اداری، دستی و دوشی به کار می‌رود. از پرفروش‌ترین این قفل‌ها می‌توان به قفل سامسونت، انواع قفل خرچنگی، قفل سرپلاکی و قفل‌های دورمز و سه رمز اشاره کرد. همچنین در این صفحه از فروشگاه دٌرتابان نیز یکی از محصولات زیبا و پر فروش به نام قفل‌های پیچکی را مشاهده می‌کنید که معمولا در ساخت کیف‌های دوشی به کار می‌رود.

    قفل پیچکی موجود در این صفحه در دو سایز کوچک و بزرگ و در رنگ نیکل آماده ارائه به مشتریان گرامی است. این محصول از جنس سرب زاماک بوده و وارداتی از کشور چین است. همچنین نوع آبکاری این محصولات از نوع سیمی بوده و دارای ثبات رنگ طولانی مدت است.

    علاوه براین می‌توانید بیش از 50 مدل مختلف از جدیدترین و بهترین قفل‌های کیف را در صفحه دسته بندی این محصولات مشاهده کنید.

    خرید قفل کیف

    خرید آنلاین قفل پیچکی

    برای خرید از سایت دٌرتابان کافیست محصول خود را به سبد خرید خود اضافه کنید. حداقل تعداد سفارش برای این محصول 2 عدد است. 

    سفارش عمده قفل پیچکی

    یکی از دغدغه‌های مهم برای تولیدکنندگان خرید و تهیه مواد خام اولیه برای تولید محصولات با پایین ترین قیمت است. برای تولیدکنندگان کیف هم خرید قفل به خاطر قیمت بالای این یراق ها یکی از دغدغه ها است. 

    خوشبختانه فروشگاه آنلاین درتابان به عنوان مرجع تخصصی تولید و واردات یراق آلات با بیش از 30 سال سابقه این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که با بهترین قیمت بتوانند محصولات خود را تهیه کنند.

     

    مشخصات محصول
    جنس یراق سرب زاماک
    کشور سازنده چین
    نوع رنگ کاری آبکاری سیمی
    نوع محصول قفل
    0.0 0
    بررسی و نظر خود را بنویسید بستن
    • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
    *
    *
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *