جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    بازگشت به همه

    مرکز خرید چرم تهران + (آدرس)

    مرکز خرید چرم تهران + (آدرس)

    یکی از مهمترین سوالاتی که تولیدکنندگان محصولات چرمی با آن مواجه هستند این است که بازار چرم تهران و ملزومات اولیه تولید این محصولات کجاست؟ و چگونه می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد؟

    قطعا پاسخ این سوال بازار بزرگ(بازار پاچنار) است. اما برای اینکه پاسخ سوال خود را به طور کامل پیدا کنید تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

    بازار چرم تهران

    بازار پاچنار

    در تهران فروشگاه‌های زیادی هستند که در زمینه تولید و عرضه چرم فعالیت دارند اما راسته اصلی آن در واقع بازار پاچنار در دل بازار بزرگ شهر تهران است. در این بازار شما می‌توانید تولیدکنندگان و فروشندگان چرم طبیعی را پیدا کنید که محصولات خود را به صورت خرد یا عمده فروشی عرضه می‌کنند. برای دستیابی به این بازار هم می‌توانید از مترو پانزده خرداد یا خیام استفاده کنید.

    همچنین با یک سرچ و جستجوی ساده در موتورجستجوی گوگل ده‌ها آنلاین شاپ اینترنتی را مشاهده خواهید کرد که یه صورت اینترنتی به فروش انواع چرم مصتوعی و طبیعی می‌پردازند.

    البته توصیه ما به عنوان مرجع اصلی تولید و واردات یراق آلات چرم در صورتی که برای شما امکانپذیر است مراجعه حضوری به بازار پاچنار است.

    از جمله فروشگاه‌های چرم در بازار می‌توان به چرم کراست، عبدالهی، جمیل، شاهین، پیروز، مهدی زاده، راک، چرم باران، برادران، تکتاز، هنرپرور، البرز و .... اشاره کرد.

    انواع چرم طبیعی در بازار چرم تهران

    بازار چرم

    یکی از مواردی که قبل از مراجعه به بازار چرم باید به آن دقت داشته باشید شناخت انواع چرم طبیعی موجود در بازار است تا با دانشی کامل به این بازار مراجعه کنید.

    چرم طبیعی را در حالت کلی می‌توان به سه نوع سبک، نیمه سنگین و سنگین دسته بندی کرد.

    چرم سبک: این نوع، نسبت به سایر چرم‌ها جنسی نرم‌تر، ظریف‌تر و سبک‌تر داشته و از پوست حیواناتی مانند گوسفند، بز و بزغاله تهیه می‌شود.

    چرم نیمه سنگین: این چرم از پوست حیواناتی مانند کروکودیل و شتر بدست می‌آید که بسیار کمیاب و گران هستند به همین دلیل از این چرم در تولید محصولات لوکس استفاده می‌شود.

    چرم سنگین: پرکاربردترین، مقاومترین و در عین حال زیباترین نوع چرم که از پوست حیواناتی مانند گاو، گاومیش و گوساله به دست می‌آید. از این چرم به دلیل استحکام بالا در زیره و رویه کفش و ساخت کیف‌های دستی، جیبی و .... استفاده می‌شود.

    یراق آلات چرم

    فروشگاه یراق آلات

    اگر تولید کننده هستید در کنار چرم نیاز به ملزومات دیگری دارید که بتوانید یک محصول چرم با کیفیت و بسیار زیبا بسازید. از جمله این ملزومات می‌توان به انواع یراق آلات، ابزارهای چرم دوزی همچون سمبه، قالب پرس، نخ و سوزن، وسایل برش و .... اشاره کرد.

    اگر به کفش چرمی که به پا می‌کنید دقت کنید در ساخت آن از نخ و سوزن، ابزارهای برش و انواع یراق همچون زیپ، دکمه و .... استفاده شده است.

    یا حتی در یک دستبند ساده هم علاوه بر چرم از انواع قفل، پلاک، منگنه و .... استفاده می‌شود.

    مجموعه دٌرتابان با بیش از 30 سال سابقه در زمینه تولید، واردات و همچنین عرضه انواع یراق آلات کیف، کفش، پوشاک و دستبند این زمینه را فراهم کرده است که از بین هزاران مدل براق خریداران گرامی بتوانند محصول مورد نظر خود را تهیه کنند. در صورتی که تولید کننده محصولات چرمی هستید و نیاز به خرید یراق آلات دارید می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

     خرید یراق چرم

    دقت داشته باشید که مجموعه دٌرتابان علاوه بر وبسایت اینترنتی با دارا بودن دو فروشگاه بزرگ در دل بازار بزرگ آماده ارائه خدمات به مشتریان خود است که می‌توانید با مراجعه حضوری محصولات مورد نظر خود را تهیه کنید.

    همچنین در صورت نیاز به تهیه ابزارآلات چرم نیز با کیلیک روی لینک زیر وارد صفحه دسته بندی این محصولات می‌شوید.

    خرید ابزار آلات چرم دوزی

    جمع بندی

    امروز چرم و ساخت محصولات چرمی یک از جذابترین و در عین حال پرسودترین صنعت‌ها تبدیل شده است به شکلی که سالانه میلیون‌ها دلار درآمد زایی برای تولیدکنندگان آن دارد. اما برای بسیاری از تولیدکنندگان و افرادی که تمایل به ورود در این حوزه را دارند این سوال وجود دارد که مرکز خرید چرم طبیعی تهران و ملزومات آن کجاست؟

    ما در این مقاله به پاسخ این سوال پرداختیم و گفتیم که بازار پاچنار در قلب بازار بزرگ راسته اصلی چرم فروشان است. همچنین به این نکته اشاره کردیم که در این بازار علاوه بر چرم وسایل و یراق آلات چرم دوزی را هم می‌توانید با تنوعی بسیار بالا تهیه کنید.

    در صورتی که نیاز به خرید یا کسب اطلاعات بیشتر داشتید می‌توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

    نظرات
    نظر دهید بستن