جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    بازگشت به همه

    مرکز فروش خرجکار در تهران + آدرس

    مرکز فروش خرجکار در تهران + آدرس

    یکی از مهمترین ملزوماتی که در حوزه ساخت انواع پوشاک و بدلیجات کاربرد دارد دارد خرجکارها هستند که به انواع مختلفی تقسیم می شوند. اما این خرجکارهای پرکاربرد و زیبا را از کجا می‌توان تهیه کرد؟ در ادامه با ما همراه باشید تا مرکز فروش خرجکار در تهران یا همان عمده فروشی این محصولات را به شما معرفی کنیم.

    خرجکار چیست؟

    قبل از معرفی مرکز عمده فروشی خرجکار در تهران می خواهیم با خرجکار و انواع آن آشنا شویم.

    خرجکار در واقع هر نوع افکت و تزئینات که در ساخت یک لباس و زیورآلات به کار گرفته می‌شود، از جمله زیپ، دکمه، پلاک یا آویزهای زیورآلات و بدلیجات و ......

    انواع خرجکار

    خرجکارها را با توجه به نوع کاربرد آنها می‌توان به شکله‌ای مختلفی تقسیم بندی کرد که ما در حالت کلی آنها را به دو دسته خرجکار لباس و خرجکار زیورآلات دسته بندی می‌کنیم.

    خرجکار لباس

    خرجکار لباس

    این نوع از خرجکارها به دو نوع ضروری در تولید محصول و تزئینی تقسیم می‌شوند. خرجکارهایی همچون انواع زیپ، دکمه‌ها ، نوارها و .... در ساخت تولید لباس و پوشاک کاربرد دارند.

    خرجکار زیورآلات

    خرجکارها در ساخت و تولید انواع اکسسوری ها و زیورآلات کاربرد فراوانی دارند از جمله آنها می‌توان به انواع زنجیرها، قفل‌ها، پلاک‌ها، آویزها و .... اشاره کرد.

    ویژگی‌های خرجکار خوب

    مانند هر محصول دیگری در هنگام خرید خرجکارها باید دقت داشته باشید زیرا خرجکارها علاوه بر بحث تکمیل و ساخت محصول در جلوه و زیبایی محصوول تاثیر فراوانی دارند که به بحث فروش هم کمک بسیار زیادی می‌کند.

    به عنوان مثال در ساخت یک دستبند مهمترین قسمت پلاک یا آویز آن است اگر این محصول جذاب و مورد پسند مشتریان باشد قطعا سود خوبی برای تولیدکننده خواهد داشت.

    همچنین در خرید خرجکار حتما به رنگ آن که با محصولتان ست باشد توجه داشته باشید و در آخر به جنس آن دقت و وسواس زیادی به خرج دهید.

    مرکز فروش خرجکار در تهران (بازار بزرگ)

    یکی از بزرگترین چالش‌ها و سوالات برای تولیدکنندگانی که در حوزه عرضه انواع پوشاک و زیورآلات فعالیت می‌کنند خرید مواد اولیه و خام برای استفاده و ساخت محصولات است.

    همانطور که اشاره کردیم خرجکارها به دو نوع اصلی تقسیم می‌شوند که بازار آنها نیز متفاوت است.

    برای خرید خرجکار لباس و در مجموع لوازم خیاطی باید به بازار مشیرالخلوت مراجعه کنید. البته دقت داشته باشید که برخی خرجکارها همچون دکمه ها و زیپ ها را می توانید از بازار پاچنار نیز تهیه کنید.

    برای خرید خرجکار زیورآلات باید از خیابان پانزده خرداد حرکت کرده و به سمت بازار پاچنار حرکت کنید. این بازار راسته یراق فروشان است که شما خریداران گرامی می‌توانند هزاران خرجکار و یراق زیبا را برای تولید محصولات خود تهیه کنید.

    از جمله خرجکارهایی که در این محدوده می‌توانید تهیه کنید باید به انواع پلاک یا آویزهای دستبند و گردنبند، انواع قفل‌ها، گل پایه دار، زیپ، و.... اشاره کرد.

    برای خرید صدها مدل متنوع خرجکار دستبند، گردنبند و فروشگاه درتابان مراجعه کنید.

    جمع بندی

    در این مقاله بر آن بودیم که تعریفی جامع از خرجکار و انواع آن ارائه دهیم و همچنین به این سوال پاسخ دادیم که مرکز فروش خرجکار در تهران کجاست.

    بازار مشیرالخلوت و بازار پاچنار دو مرکز عمده فروشی خرجکار تهران هستند. اگه قصد خرید انواع خرجکار دارید می‌توانید به صفحه محصولات فروشگاه درتابان مراجعه کنید.

     

    نظرات
    نظر دهید بستن