جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    بازگشت به همه

    مرکز فروش وسایل ساخت بدلیجات در تهران

    مرکز فروش وسایل ساخت بدلیجات در تهران

    از گذشته‌های بسیار دور استفاده از زیورآلات و بدلیجات رایج بوده است و معمولا این حوزه گردش مالی بسیار خوبی بخصوص در دنیای امروزی ما دارد، از این رو تولیدکنندگان زیادی هم در سرتاسر جهان به دنبال تولید و ساخت این محصولات هستند. در کشور ما هم با توجه به افزایش قیمت بسیار زیاد طلا و محصولات گرانبها، چند سالی است که بازار استفاده از بدلیجات در بین مردم بسیار داغ شده است. این افزایش تقاضا موجب به افزایش تعداد تولیدکنندگان این محصولات شده است به شکلی که اگر به فضای مجازی سری بزنید سایت‌ها و پیج‌های زیادی را می‌بینید که در این حوزه فعالیت می‌کنند. اما همین تولیدکنندگان هم دغدغه‌های زیادی دارند که مهم‌ترین آن این است که مرکز و بورس فروش وسایل ساخت زیورآلات و بدلیجات کجاست؟ چطور می‌توان به آن مرکز مراجعه کرد؟ قیمت محصولات به چه صورت است؟

    در ادامه با ما همراه باشید تا به این سوالات پاسخ دهیم. 

    بدلیجات چیست؟

    بدلیجات

    انسان‌ قرن‌هاست که از زیورآلات مختلف جهت آرایش و جلوه بیشتر ظاهر خود استفاده می‌کند. در ابتدا از چوب، سنگ و... به عنوان زیورآلات استفاده می‌شد تا اینکه کم کم با کشف معادن سنگ‌های گرانقیمت ساخت محصولاتی با جنس طلا، نقره و ... رایج شد. اما در کنار این محصولات گرانبها یکی از حوزه‌های بسیار پرطرفدار بدلیجات است. محصولاتی که معمولا از جنسی همچون مس، استیل ساخته شده و در کنار تنوع بالاتر قیمت به مراتب مناسب‌تری دارند.

    در چند سال اخیر با توجه به افزایش بی سابقه قیمت طلا و فلزات گرانبها میزان تقاضا برای خرید محصولات بدل چندین برابر شده است به شکلی که شنیده می‌شود بسیاری از تازه عروس و دامادها به جای خرید طلا از این محصولات استفاده می‌کنند.

    انواع بدلیجات

    در حال حاضر بدلیجات بسیاری در سطح بازار موجود هستند که می‌توان با توجه به فاکتورهای مختلفی آنها را تقسیم بندی کرد. به عنوان مثال بر اساس جنس این محصولات:

    برخی محصولات موجود در بازار معمولا از روکش طلا ساخته شده‌اند برخی از روکش نقره. به این معنا که جنس اصلی سازنده آنها فلز دیگری است و فقط سطح این محصولات از نقره و طلا ساخته شده است.

    برخی محصولات نیز از جنس استیل، روی، برنج و مس ساخته شده‌اند.

    دسته بندی دیگر محصولات بر اساس نوع کاربرد بدلیجات است که می‌توان آنها را به انواع گردنبند، گوشواره، دستبند، پابند، انگشتر و ... تقسیم بندی کرد.

    انواع وسایل ساخت بدلیجات

    یراق بدلیجات

    برای ساخت بدلیجات و زیورآلات از وسایل بسیار زیادی استفاده می‌شود که از مهمترین آنها می‌توان به انواع نخ و سوزن، انبر دست، انواع خرجکار، یراق آلات و .... اشاره کرد.

    مرکز فروش وسایل ساخت بدلیجات در تهران

    حوزه ساخت بدلیجات با توجه به گستردگی که در استفاده از محصولات مختلف دارد معمولا برای تولیدکنندگان کمی باعث سردرگمی می‌شود که از کجا محصولات خام مورد نظر خود را تهیه کنند. برای عزیزانی که به دنبال خرید عمده وسایل ساخت بدلیجات در تهران هستند ما دو بازار مهم را در دل بازار بزرگ شهر تهران یا همان بازار پانزده خرداد معرفی می‌کنیم.

    برای خرید ملزوماتی همچون نخ و سوزن، قیچی و .... که بیشتر جنبه خیاطی دارند بازار مشیرخلوت بورس اصلی این محصولات است.

    برای خرید انواع خرجکار و یراق آلات محله پاچنار بورس اصلی این محصولات است.

    برای خریدارانی هم که شرایط حضور فیزیکی برای خرید را ندارند یا در شهرهایی خارج تهران ساکن هستند ما خرید از وبسایت‌های معتبر  اینترنتی را پیشنهاد می‌کنیم. در حوزه خرید انواع یراق آلات و خرجکار می‌توانید به قسمت فروشگاه ما مراجعه کنید و از بین هزاران یراق، محصول مورد نظر خود را تهیه کنند.

    خرید یراق بدلیجات

    همچنین مجموعه دٌرتابان با داشتن دو فروشگاه بزرگ در دل بازار بزرگ تهران امکان خرید حضوری را برای مشتریان گرامی خود فراهم کرده است .

    جمع بندی

    در این مقاله بر آن بودیم که علاوه بر آشنایی مختصر با بدلیجات و انواع وسایل ساخت آن، به معرفی مرکز و بورس فروش وسایل ساخت بدلیجات و زیورآلات در تهران بپردازیم. گفتیم که دو مرکز، بازار مشیر خلوت و محله پاچنار بازار راسته اصلی فروش این محصولات است که ده‌ها فروشگاه و مجموعه بزرگ به صورت تک و عمده فروشنده این محصولات هستند. امیدواریم توانسته باشیم به سوالات شما پاسخ دهیم. در صورتی هم که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر داشتید می‌توانید با کارشناسان مجموعه ما ارتباط برقرار کنید.

    نظرات
    نظر دهید بستن