جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    بازگشت به همه

    مرکز و بورس خرید ابزار و لوازم چرم دوزی در تهران کجاست؟

    مرکز و بورس خرید ابزار و لوازم چرم دوزی در تهران کجاست؟

    از بزرگترین دغدغه‌های فعالین حوزه چرم خرید ابزار و ملزومات آن با بهترین قیمت و کیفیت است. به همین خاطر برای بسیاری از آنها این سوال وجود دارد که بورس و مرکز خرید وسایل چرم دوزی در تهران کجاست؟ وسایل چرم دوزی را از کجا بخریم؟

    اگر شما هم به دنبال پاسخ به این سوال‌ها هستید تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

    چرم دوزی چیست؟

     یکی از هنرهای دستی بسیارقدیمی که در بین ایرانیان رواج داشته و نسل به نسل منتقل شده است چرم دوزی است. با نگاه به آثار باستانی مشخص می‌شود که اجداد ما از حدود 1500 سال قبل از چرم برای ساخت انواع لباس، کفش، ابزارآلات و ... استفاده می‌کردند.

    در تعریف چرم دوزی به بیان ساده باید بگوئیم که عمل تبدیل چرم به اشیاء و هنرهای دستی با استفاده از تکنیک‌های مختلف است.

    انواع وسایل چرم دوزی  

    چرم دوزی نیز مانند تمام صنایع دستی دارای ابزار و وسایل تخصصی و منحصر به فرد است که در فرایند تولید یک محصول چرمی باید از آنها کمک بگیرید که در ادامه به معرفی مهم‌ترین آنها می‌پردازیم.

    چرم

    اولین و ضروری‌ترین ابزار چرم دوزی است. در واقع بدون چرم نمی‌توانید محصولی تولید کنید. چرم‌های موجود در بازار به دو دسته طبیعی و مصنوعی تقسیم بندی می‌شوند. همچنین چرم‌های طبیعی نیز از دباغی پوست حیوانات مختلفی همچون گاو، بز، شتر، مار و... بدست می‌آیند.

    نخ و سوزن

    برای کنار هم قرار دادن و دوخت تکه‌های چرم نیاز دارید که از نخ و سوزن استفاده کنید.

    دستگاه پرس دکمه

    وسیله‌ای است با ظاهری جذاب که از آن برای پرس دکمه‌ها، منگنه‌ها و زیرورو پرچ‌ها استفاده می‌شود.

    دستگاه پرس دکمه

    خرید دستگاه پرس دکمه

    تخته کار

    وسیله‌ای است که در هنگام سمبه زدن و سوراخ کردن چرم استفاده می‌شود.

    سمبه

    وسیله که برای سوراخ کردن چرم کاربرد دارد.

    یراق آلات

    شاید بعد از چرم و نخ و سوزن مهم‌ترین ابزار چرم دوزی یراق‌ها باشند. در واقع استفاده از یراق‌ها است که یک محصول چرمی را کاربردی می‌کند. از کاربردی‌ترین یراق‌ها می‌توان به انواع دکمه، منگنه، زیپ، سگک، قفل و... اشاره کرد.

    یراق آلات

    خرید انواع یراق

    از دیگر ابزارهای چرم دوزی نیز می‌توان به درفش، چکش، کاتر وقیچی، موم، چسب اشاره کرد.

     

    مرکز خرید وسایل چرم دوزی در تهران کجاست؟

    افرادی که در حوزه چرم فعالیت می‌کنند همیشه به دنبال این هستند که از هزینه‌های جاری خود بکاهند، به همین خاطر به دنبال فروشگاه‌هایی با قیمت مناسب هستند تا محصولات مورد نیاز خود را از آنجا تهیه کنند، همچنین افرادی هم هستند که به تازگی به چرم دوزی علاقه پیدا کرده‌اند قطعا برای این افراد نیز این سوال وجود دارد که مرکز فروش لوازم چرم دوزی تهران کجاست؟

    در پاسخ به این سوال باید گفت که تعداد بسیار پیج و سایت اینترنتی وجود دارند که ملزومات چرم دوزی را به فروش می‌رسانند. همچنین در صورتی که تمایل به خرید حضوری داشته باشید محله پاچنار در بازار بزرگ شهر تهران مرکز اصلی فروش لوازم چرم دوزی است.

    بازار پاچنار

    بازار پاچنار

    مجموعه درتابان نیز با دارا بودن دو فروشگاه بزرگ در قلب بازار پاچنار سابقه بیش از 30 سال خدمت به هموطنان گرامی را در کارنامه خود دارا است، همچنین این مجموعه عرضه محصولات خود را در بستر وب نیز انجام می‌دهد.فروشگاه درتابان

    فروشگاه دٌرتابان

    شما در فروشگاه‌های درتابان علاوه بر هزاران مدل یراق کیف، کفش ، پوشاک می‌توانید ملزومات دیگر چرم دوزی همچون انواع سمبه، دستگاه پرس دکمه، چرم دستبندی و قالب‌های پرس را با کیفیتی بالا و بهترین قیمت تهیه کنید.

    چرا باید از دٌرتابان خرید کنید؟

    با اینکه خرید اینترنتی مزایای بسیاری دارد اما متاسفانه برخی فروشگاه‌های آنلاین با رعایت نکردن اصول اخلاقی کمی موجب بی اعتمادی مشتریان گرامی شده‌اند.

    سایت درتابان علاوه بر دارا بودن نمادهای انجمن صنفی کارفرمایی و فروشگاه‌های اینترنتی شهر تهران، ای نماد و نماد ساماندهی وزارت ارشاد همچنین امکان خرید حضوری از دفتر مجموعه را نیز برای همکاران گرامی فراهم کرده تا با خیالی آسوده بتوانند خرید خود را انجام دهند.

    راه‌های دسترستی به بازار پاچنار و فروشگاه دٌرتابان

    برای دسترسی به بازار پاچنار می‌توانید از ایستگاه‌های مترو پانزده خرداد یا خیام استفاده کنید. وارد خیابان خیام شده و سپس باید وارد ورودی خیابان پاچنار شوید.

    آدرس دفتر مرکزی مجموعه درتابان: تهران - خیابان خیام - کوچه منوچهرخانی - مجتمع منوچهرخانی - طبقه دوم - واحد ۷۹ 

    تماس با دفتر مرکزی دُرتابان:  ۰۲۱۵۵۵۸۱۴۹۲ و ۰۲۱۵۵۵۸۳۱۰۸

    ساعت پاسخگویی: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ و پنج‌شنبه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۵

    آدرس فروشگاه دٌرتابان: تهران - خیابان خیام - بازار پاچنار - پلاک 70

    نظرات
    نظر دهید بستن