جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته

    پلاک دستبند فروهر

    شناسه کالا در انبار: 2217
    • در دسترس نیست
    31٬437٫9 تومان

    نماد فروهر

    نماد فر کیانی که با نام فروهر شناخته می‌شود یکی از نمادهای باستانی و بسیار قدیمی ایرانی است که قدمت آن را به دوران زرتشت پیامبر نسبت می‌دهند. اما این نماد در کشورهای دیگر خاورمیانه همچون تمدن‌های مصر، سومر و آشور نیز وجود داشته است. با توجه به اینکه امروزه بسیاری از ایرانیان علاقه زیادی به دوران با شکوه و عظمت ایران باستان دارند از این رو محصولاتی هم که بازتاب و نمایانگری از ان دوران باشد هم برای آنها بسیار جذاب است به همین دلیل محصولاتی که با نماد فروهر تولید می‌شوند خواهان زیادی دارد.

    پلاک فروهر

    از نماد فروهر در تولید پلاک‌های دستبند و گردنبندی بسیار استفاده می‌شود به شکلی که تقریبا غیر ممکن است وارد فروشگاه زیورآلات شوید و محصولی با این طرخ مشاهده نکنید.

    معمولا پلاک‌های فروهر مردانه بوده و خانم‌ها از آن استفاده نمی‌کنند اما این به این معنا نیست که خانمها به این نماد علاقه‌ای ندارند.

    خرید پلاک فروهر

    همانطور که اشاره کردیم این پلاک فروهر یکی از محبوبترین یراق آلات در ساخت انواع دستبند و گردنبند است. در این صفحه از فروشگاه درتابان نیز پلاک دستبندی این محصول را می‌توانید خریداری کنید.  رنگ این محصول طلایی و جنس آن از استیل مرغوب است که توسط کشور چین تولید شده و وارداتی مجموعه درتابان است.

    همچنین گل پایه دار طرح فروهر را نیز با کلیک روی لینک زیر خریداری کنید.

    مشخصات محصول
    جنس یراق استیل
    کشور سازنده چین
    نوع رنگ کاری IPG ( خلا پودری ثابت )
    نوع محصول دستبند
    0.0 0
    بررسی و نظر خود را بنویسید بستن
    • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
    *
    *
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *