جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    بازگشت به همه

    نکات خرید پلاک دستبند و پلاک گردنبند

    نکات خرید پلاک دستبند و پلاک گردنبند

    از جمله بهترین اکسسوری‌های زنانه و مردانه گردنبندها و دستبندهایی هستند که تنوع بسیار بالایی داشته و با توجه به نوع پلاک، بند، چرم، قفل و ... که در آن‌ها به کار می‌رود قیمت‌های متفاوتی نیز دارند.

    قطعا در این اکسسوری‌ها مهم‌ترین قسمت پلاک‌ها هستند. اگر تولیدکننده هستید و یا نیاز به خرید این محصولات دارید باید چند نکته را مد نظر داشته باشید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به چند نکته ضروری هنگام خرید پلاک دستبند و گردنبند بپردازیم.

     انواع پلاک دستبند و پلاک گردنبند

    پلاک‌ها از جمله یراق آلاتی هستند که بسیار متنوع بوده و از آن‌ها می‌توان در ساخت هزاران مدل دستبندهای زنانه و مردانه استفاده می‌شود.

    این محصولات مورد استفاده در گردنبند و دستبند به دو نوع پلاک و آویز تقسیم می‌شوند.

    از پلاک‌ها می‌توان در ساخت دستبند و گردنبندهایی همچون دستبندهای چرم، گردنبندهای مهره ای و طلا، استیل و غیره استفاده کرد.

    نکاتی برای خرید پلاک دستبند و پلاک گردنبند

    یکی از قطعاتی که باعث زیباتر شدن دستبند و گردنبند می‌شود پلاک روی آن است که متناسب با سلیقه شما می‌تواند انتخاب شود و روی دستبند شما قرار گیرد. همچنین اگر تولیدکننده اکسسوری‌های جذاب و دوستداشتنی هستید و به دنبال افزایش میزان فروش خود هستید نکات زیر را در نظر داشته باشید.

     خرید پلاک دستبند و پلاک گردنبند

    اولین موردی که باید در خرید به آن توجه کنید جنس پلاک است. جنس پلاک دستبند باید طوری باشد که برای پوست دست حساسیت ایجاد نکند به همین خاطر توصیه می‌شود از جنس استیل استفاده کنید زیرا برای پوست حساسیت ایجاد نمی‌کند.

     دومین مسئله‌ای که باید مورد توجه باشد رنگ پلاک است که ثابت باشد. همانطور که اشاره کردیم بهترین جنس برای پلاک دستبند، استیل است، زیرا علاوه بر عدم حساسیت نقطه قوت دیگر پلاک دستبند از جنس استیل، آبکاری (آی پی جی) آن است. به این معنا که رنگ آن ثابت مانده و از بین نمی‌رود.

    قیمت پلاک دستبندی نکته دیگری است که باید به آن توجه کنید، پلاک‌هایی از جنس طلا گران بوده و با توجه به شرایط اقتصادی فعلی خیلی مورد پسند افراد نیستند.

     

     پلاک طلا علاوه بر گردنبند خصوصا بر روی دستبندهای چرم استفاده میشود اما اگر می‌خواهید هزینه کمتری داشته باشد می‌توانید پلاک دستبند استیل را جایگزین کنید که مقرون به صرفه باشد، همچنین دستبند چرم شما خاص و شیک بنظر ‌می‌رسد.

     

     پلاک دستبند چرم

     

     اگر تولید کننده اکسسوری هستید مورد آخری که باید به آن توجه کنید مسئله افزایش دانش افراد در زمینه مُد و پوشاک است. به این معنا که امرزوه افراد سعی دارند در هر مراسمی از اکسسوری‌های مخصوص آن مجلس و مراسم استفاده کنند به همین خاطر باید قبل از خرید بدانید که هدف شما تولید چه محصولی برای چه جامعه هدفی است.

    • به عنوان مثال استفاده از دستبندهای زنجیری نقره برای زنان و دختران جوان مناسب است و برای تیپ های اسپرت و غیر رسمی نیز کاربرد دارد.
    • دستبندهای سنگی و مهره‌ای غیر رسمی بوده و مناسب مجالس رسمی نیستند.
    • دستبندهای طلا و نقره اما بسیار زیبا و لوکس هستند و در هر مراسمی می توان از آن‌ها استفاده کرد.
    • دستبندهای مردانه و زنانه نیز متفاوت هستند به شکلی که دستبندهای آقایان معمولا حالت زمخت و خشن‌تری دارند و از آنجایی که پوست مردان تیره تر از پوست زنان است از پلاک طلا کمتر استفاده می‌شود و می‌توان از نمونه های نقره‌ای و فلزی استفاده کرد.

    در صورتی که نیاز به خرید پلاک دستبند دارید با مراجعه به صفحه دسته بندی پلاک دستبندی می‌توانید از بین ده‌ها مدل مختلف، محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.


     

    نظرات
    نظر دهید بستن