جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته

    کمربند مردانه چرم طبیعی - بسته 12 عددی

    در هر جین :
    2 عدد کمربند رنگ قهوه ای
    2 عدد کمربند رنگ عسلی
    8 عدد کمربند رنگ مشکی

    سایز 105 تا 130
    برای خرید به صورت تکی اینجا کلیک کنید.
    شناسه کالا در انبار: 6061
    2٬502٬000 تومان
    i h

    کمربند طبیعی مردانه

    کمربندها از جمله اکسسوری و ملزومات مهم در ظاهر و استایل افراد هستند. یک انتخاب هوشمندانه نه تنها موجب ارتقای سطح ظاهری افراد می شود بلکه موجب راحتی هر چه بیشتر پوشاک فرد می شود.

    کمربندهای طبیعی از پوست حیواناتی مانند بز، گاو تولید می‌شوند.

    خریده عمده کمربند مردانه طبیعی

    خرید عمده هر محصولی اگر با فکر و درایت صورت گرفته باشد می‌تواند سود مناسبی را برای خریدار به همراه داشته باشد. خرید عمده کمربند طبیعی هم اهمیت و مزایای زیادی برای خریداران دارد که در ادامه به چند مورد از مهم ترین آنها اشاره می‌کنیم.

    صرفه جویی در هزینه‌ها: خرید عمده کمربند مردانه معمولا با تخفیف‌های زیادی همراه است. تولیدکنندگان برای فروش هر چه بیشتر محصولات خود را با تخفیفات زیادی به مشتریان ارائه می‌دهند. فروشگاه درتابان هم کمربندهای طبیعی خود را با بهترین قیمت عرضه کرده است تا مشتریان گرامی بتوانند با هزینه کمتر محصولات بیشتری تهیه کنند.

    تنوع: وقتی به صورت عمده خرید می‌کنید می‌توانید تنوع بیشتری در هنگام خرید داشته باشید و بتوانید قدرت انتخاب بیشتری را به مشتریان گرامی خود بدهید.

    نکات خرید عمده کمربند طبیعی مردانه

    در هنگام خرید کمربند طبیعی چه به صورت تک یا عمده باید نکاتی را رعایت کنید.

    جنس کمربند: کمربندها را از جنس‌های محتلف چرم طبیعی، مصنوعی و یا پارچه تولید می‌کنند. هر کدام از این جنس‌ها مزایای خود را دارند اما محصولات تولیدی از چرم طبیعی دارای ظاهری بسیار مناسب تر و کیفیت و دوام بسیار بیشتری هستند.

    رنگ و طراحی: حتما در زمان خرید به رنگ و طرح کمربندها باید توجه کرد. کمربندهایی با رنگ‌های مشکی و قهوه ای خواهان و طرفداران بسیار بیشتری دارند.

    سگک کمربند: سگکی که در کمربند به کار می‌رود قطعا تاثیر بسیار مهمی در ظاهر کمربند و افرادی که از کمربند استفاده می‌کنند دارد به همین دلیل در هنگام خرید عمده کمربند باید به سگک این محصولات توجه زیادی داشته باشید.

    ما در سایت درتابان علاوه بر فروش عمده سگک کمربند مردانه بهترین و جدیدترین سگک‌های کمربند مردانه و زنانه را ارائه می‌کنیم. برای خرید وارد لینک زیر شوید.

    خرید سگک کمربند

    نتیجه گیری

    همانطور که اشاره کردیم خرید عمده کمربند می‌تواند برای تولیدکننده و خریدارها مزایای بسیار زیادی داشته باشد. نکات خرید این محصولات را هم خدمت شما عرض کردیم تا در زمان خرید محصولات با دانشی بیشتر دست به انتخاب بزنید.

     اگر نیازبه کسب اطلاعات بیشتر یا خرید عمده کمربند مردانه طبیعی داشتید می‌توانید با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کنید.

     

     

    مشخصات محصول
    رنگ مشکی - عسلی - قهوه ای
    جنس چرم طبیعی
    کشور سازنده ایران
    طول 105 الی 130 سانتی‌متر
    عرض 3.5 سانتی‌متر
    0.0 0
    بررسی و نظر خود را بنویسید بستن
    • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
    *
    *
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *