جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    بازگشت به همه

    بازار فروش عمده و تک بدلیجات تهران کجاست؟

    بازار فروش عمده و تک بدلیجات تهران کجاست؟

    بازار بدلیجات تهران که با نام بازار سلطانی نیز شناخته می‌شود در اصل بزرگترین و قدیمی‌ترین بورس فروش عمده، کیلویی و تک بدلیجات و زیورآلات با بهترین تنوع و کیفیت از برندهای بزرگ دنیا است. اما علاوه بر این مرکز بازارهای دیگری نیز وجود دارند که خریداران گرامی می‌توانند از آنجا محصولات مورد نظر خود را تهیه کنند. اگر مصرف کننده هستید یا فروشگاه دارید و به دنبال خرید این محصولات برای فروشگاه خود از مرکز اصلی آن هستید در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

    بازار بدلیجات تهران

    بورس بدلیجات تهران که با نام بازار سلطانی شناخته می‌شود بزرگترین و متنوع ترین مرکز خرید و فروش بدلیجات و زیورآلات شهر تهران است. این بازار قدیمی بخش کوچکی از بازار بزرگ شهر تهران در منطقه پانزده خرداد است که در دل آن قرار دارد. در این راسته فروشگاه‌های بسیار زیادی وجود دارد که به صورت تخصصی و حرفه ای وارد کننده و توزیع کننده انواع برندهای خارجی و ایرانی بدلیجات هستند.

    در بازار بدلیجات تهران فروشگاه‌ها معمولا محصولات خود را به صورت عمده عرضه می‌کنند. البته هستند فروشگاه‌هایی که به تک فروشی می‌پردازند یا میزان فاکتور فروش عمده آنها در حد یکی، دو میلیون است. پس اگر نگران هستید که باید حداقل چندین میلیون خرید داشته باشید خیال خودتان را راحت کرده و به این بازار سری بزنید و با حداقل مبلغ خرید خود را انجام دهید.

    همچنین در سال‌های اخیر بازار صالح آباد تهران هم توانسته رونق زیادی در این حوزه دست پیدا کند به شکلی که بسیاری از تولیدکنندگان و واردکنندگان بدلیجات و زیورآلات مردانه و زنانه در این بازار فعالیت می‌کنند و محصولات خود را به فروش می‌رسانند.

    آدرس و ساعات کاری بازار سلطانی (بازار بدلیجات تهران ۱۵ خرداد)

    بازار سلطانی

    بازار سلطانی یا بازار بدلیجات تهران ۱۵ خرداد همانطور که اشاره کردیم در دل بافت قدیمی بازاربزرگ تهران و پشت مسجد سلطانی(مسجدشاه) قرار دارد. در این بازار انواع محصولات برندهای مختلف همچون ژوپینگ، استیل، سواروسکی و.... موجود است.

    این بازار بخاطر اینکه در دل طرح ترافیک قرار دارد بهتر است از وسایل حمل و نقل عمومی همچون مترو استفاده کنید و در ایستگاه پانزده خرداد از مترو پیاده شوید. اما اگر با تاکسی و وسایل شخصی خود مراجعه می‌کنید سعی کنید در ابتدای روز در این بازار باشید قبل از اینکه گرفتار شلوغی و ترافیک شوید.

    ساعات کاری این بازار معمولا از 9 صبح تا 6 بعد از ظهر است. روزهای پنجشنبه نیز بازار تا حدود ساعت 3 الی 4 بعد از ظهر باز است.

    آدرس بازار صالح آباد

    این بازار خارج از تهران در جنوب غربی این شهر قرار دارد. این بازار در خیابان کلهر قرار دارد که تشکیل شده از مجموعه‌ای از کوچه‌ها و خیابان‌ها و با توجه به جدیدتر بودن بافت آن معمولا برای خرید و گردش در آن کار راحتتری نسبت به بازار سلطانی دارید. در این بازار می‌توانید انواع لوازم آرایشی، اکسسوری مو، بدلیجات و زیورآلات را به صورت عمده خریداری کنید.

    متاسفانه این بازار ایستگاه مستقیم مترو ندارد و برای رفتن به این بازار نزدیک‌ترین ایستگاه مترو، ایستگاه محمدیه است و سپس از آنجا باید سوار اتوبوس‌های شهرک رسالت شوید.

    اما برای افرادی که وسیله شخصی دارند دسترسی به این بازار بسیار مطلوب است و مشکلات بازار بزرگ را ندارد.

    آدرس این بازار: انتهای اتوبان تندگویان، به سمت اتوبان بهشت زهرا، بعد از پل شهید صنیع خانی، صالح آباد غربی، خیابان کلهر

    برندهای موجود در بازار بدلیجات تهران

    همانطور که اشاره کردیم در بازار سلطانی و صالح آباد فروشگاه‌های بسیاری در حوزه تولید، واردات و پخش این محصولات فعالیت می‌کنند. در سال‌های اخیر میزان استفاده از بدلیجات بسیار گسترش پیدا کرده است به همین خاطر فروشندگان سعی در جلب هر چه بیشتر رضایت مشتریان خود را دارند، از این رو نهایت تلاش خود را می‌کنند تا جدیدترین و متنوع‌ترین محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

    اگر سری به بازار سلطانی بزنید انواع محصولات گردنبند، گوشواره، پابند، دستبند، انگشتر و .... را در برندهای مختلف مشاهده خواهید کرد.

    از مهم‌ترین برندهای بدلیجات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

    برند ژوپینگ Xuping

    ژوپینگ

    ژوپینگ یکی از بهترین و جذابترین برندهای بدلیجات در جهان است. محصولات این برند معمولا از جنس فلز مس و روکشی از طلا یا رادیوم ساخته می‌شوند. محصولات این برند ضد حساسیت و رنگ ثابت هستند و به دلیل شباهت بالایی که به طلا دارند طرفداران زیادی پیدا کرده است.

    برند سواروسکی Swarovski

    بدلیجات این برند تنوع کمتری نسبت به سایر برندهای موجود در بازار دارد اما به دلیل استحکام و زیبایی بالا طرفداران زیادی پیدا کرده است.

    برند تیفانی Tiffany

    تیفانی یک برند آمریکایی مشهور است که معمولا محصولات تولیدی آن لوکس و نسبت به محصولات سایر برندها قیمت بالاتری دارد.

    برند وای اس ایکس YSX

    این برند چینی با با بیش از 15 سال سابقه فعالیت به خاطر استفاده از طرح‌های اسپرت در تولید محصولاتش به شهرت فراوانی پیدا کرده است.

    برند استنلس استیل Stainless Steel

    استیل

    محصولات این برند در بازار سلطانی یکی از پرفروش ترین برندها است و معمولا وارد هر فروشگاهی که شوید حداقل چندین مدل از این محصولات را مشاهده خواهید کرد.

    علاوه بر این برندهای معروف خارجی دیگری همچون ورساچه، هرمس، پاندورا را نیز می‌توانید با جستجو و گردش در بازار بدلیجات تهران(سلطانی) به راحتی تهیه کنید. همچنین محصولات تولیدکنندگان داخلی مانند برندهای مهتاب امجدی، لاژه، کرمشه و .... نیز در این بازار موجود است.

    البته خریداران گرامی دقت داشته باشند که در فروشگاه‌های بازار سلطانی معمولا هر فروشگاه چند برند خاص را عرضه می‌کند از این جهت برای خرید محصولات خود حتما کاملا پرسو جو و تحقیق کنید. همچنین اگر شرایط حضوری در بازار را ندارید فروشگاه‌های اینترنتی زیادی همچون تیزخرید، زودیکا، هیلداسِت در این حوزه فعالیت می‌کنندکه می‌توانید با یک سرچ سریع محصولات خود را از این وبسایت‌ها خریداری کنید.

    فروش عمده بدلیجات

    همانطور که اشاره کردیم بازار سلطانی و بازار صالح آباد دو مرکز اصلی فروش عمده بدلیجات هستند. همچنین بسیاری از فروشگاه‌های عمده فروش الان دارای وبسایت هستند که از این طریق هم می‌توانید ثبت سفارش کنید.

    البته با توجه به حساس و ظریف بودن محصولات این حوزه پیشنهاد ما این است که اگر قصد خرید عمده دارید به صورت حضوری این کار را انجام دهید.

    بازار خرید لوازم ساخت بدلیجات

    وسایل ساخت بدلیجات

    همانطور که اشاره کردیم برندهای ایرانی هم در تولید ساخت بدلیجات فعالیت دارند از طرفی هم بسیاری از محصولاتی که در بازار بدلیجات تهران و فروشگاه‌های اینترنتی مشاهده می‌کنید کار دست هنرمندان ایرانی است. اما لوازم ساخت بدلیجات را از کجا می‌توان تهیه کرد؟

     برای تهیه انواع نخ و سوزن، مهره، قیچی و .... که بیشتر به حوزه خیاطی مربوط می‌شوند باید به بازار مشیرخلوت بازار بزرگ مراجعه کنید.

    برای خرید ملزوماتی همچون، انواع یراق آلات (پلاک، قفل، زنجیر، خرجکار و .....) باید به راسته بازار پاچنار مراجعه کنید.

    فروشگاه اینترنتی درتابان نیز عرضه کننده جدیدترین یراق آلات و خرجکارهای زیورآلات و بدلیجات است که با چند کلیک ساده می‌توانید محصولات مورد نظر خود را از آن تهیه کنید. همچنین در صورت نیاز به خرید حضوری مجموعه درتابان با بیش از 30 سال سابقه و دارا بودن دو فروشگاه بزرگ در دل بازار پاچنار آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی خود است.

    خرید یراق

    برای عزیزانی هم که به تازگی وارد حوزه ساخت و تولید بدلیجات شده‌اند و نیاز به کسب اطلاعات بیشتر دارند توصیه می‌کنیم مقاله لیست قطعات و لوازم ساخت زیورآلات و بدلیجات را مطالعه کنند.

    جمع بندی

    در این مقاله بر آن بودیم که بورس و بازار بدلیجات تهران را به شما عزیزان معرفی کنیم، که دو بازار سلطانی و بازار صالح آباد مهم‌ترین آنها هستند. در این بازارها شما می‌توانید جدیدترین و بهترین محصولات برندهای معتبر بدلیجات تهران را به صورت تک و عمده خریداری کنید.

    همچنین برای عزیزانی که خود تولید کننده این محصولات هستند بازار خرید مواد اولیه و وسایل ساخت بدلیجات را معرفی کردیم که دو بازار پاچنار و راسته مشیرخلوت هستند.

    در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر یا خرید وسایل و ملزومات ساخت بدلیجات را دارید می‌توانید از طریق  شماره ۰۹۲۲۰۹۴۶۷۲۹  در شبکه‌های اجتماعی تلگرام، واتساپ، سروش، بله و ایتا با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

    نظرات
    نظر دهید بستن